Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Sandomierz i jednostek organizacyjnych miasta w (wygasły...)

Sandomierz: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Sandomierz i jednostek organizacyjnych miasta
w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2018 r


Numer ogłoszenia: 80769 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz , Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.sandomierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Sandomierz i jednostek organizacyjnych miasta w okresie od 01.07.2015 r. do 30.06.2018 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonywaniu bankowej obsługi budżetu Gminy Miejskiej Sandomierz oraz podległych jednostek organizacyjnych obejmujące: - otwarcie i prowadzenie 51 rachunków miasta Sandomierza oraz podległych mu jednostek: Przedszkole Samorządowe nr 1 w Sandomierzu ul. Okrzei 8, Filia Przedszkola Samorządowego Nr 1 w Sandomierzu ul. Parkowa 4, Przedszkole Samorządowe nr 3 w Sandomierzu ul. Słowackiego 9, Przedszkole Samorządowe nr 5 w Sandomierzu ul. Portowa 28, Przedszkole Samorządowe nr 6 w Sandomierzu ul. T. Króla 3, Przedszkole Samorządowe nr 7 w Sandomierzu ul. Armii Krajowej 5, Szkoła Podstawowa nr 1 w Sandomierzu ul. Okrzei 6, Szkoła Podstawowa nr 2 w Sandomierzu ul. Mickiewicza 9, Szkoła Podstawowa nr 3 w Sandomierzu ul. Flisaków 30, Szkoła Podstawowa nr 4 w Sandomierzu ul. Mickiewicza 39, Gimnazjum nr 1 w Sandomierzu ul. Cieśli 2, Gimnazjum nr 2 w Sandomierzu ul. Flisaków 30, Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu ul. Słowackiego 17a, Miejska Biblioteka Publiczna w Sandomierzu ul. Parkowa 1, Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sandomierzu ul.Sokolnickiego10, Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Sandomierzu ul. Cieśli 2, - możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie umowy, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, - realizację poleceń przelewów na rachunki Zamawiającego w banku prowadzącym rachunki, średnia ilość przelewów w miesiącu wynosi 2 600 szt. - realizację poleceń przelewów na rachunki w innych bankach, średnia ilość przelewów w miesiącu do innych banków wynosi 2 000 szt. - przyjmowanie wpłat gotówkowych od Zamawiającego i od osób trzecich na rachunki Zamawiającego, średnia łączna wartość wpłat gotówkowych na rachunki wynosi 540 000 zł miesięcznie - dokonywanie wypłat gotówkowych, średnia łączna wartość wypłat gotówkowych z rachunków wynosi 130 000 zł miesięcznie, - wydawanie blankietów czekowych średnia ilość realizowanych czeków w miesiącu wynosi 82 ponadto wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Otwarcia i prowadzenia przez etatowego pracownika banku punktu kasowego w budynku Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3 w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy (w przypadku wygrania przetargu). Wymagane jest by punkt kasowy umożliwiał dokonywanie płatności kartą płatniczą. 2. Zamknięcia rachunku bieżącego po wygaśnięciu umowy z opcją -powolnej likwidacji- przez okres 3 m-cy, tj. w ramach niniejszej usługi bank zobowiązany będzie po wygaśnięciu umowy bankowej, prowadzić przez okres 3 m-cy, wskazany przez zamawiającego rachunek bieżący w ograniczonym zakresie tzn. bank będzie przyjmował w tym czasie wykonywane na ten rachunek przelewy i automatycznie przekazywał na nowy rachunek wskazany przez zamawiającego. 3. Zapewnienia udzielenia kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy Sandomierz, maksymalnie do kwot wykazanych w corocznych uchwałach budżetowych na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w oparciu o oprocentowanie WIBOR 1M (ustalony o godz.11.00 na dzień złożenia wniosku) +/- wskaźnik korekty. 4. Lokowania wolnych środków na lokacie krótkoterminowej, przyjmowanie automatyczne lokaty typu -over night- z rachunku bieżącego budżetu gminy w kwocie nadwyżki powyżej 300.000,00 zł (300.000,00 zł pozostaje kwotą nie przekazywaną na lokatę). Oprocentowanie określa się w oparciu o WIBOR O/N (ustalony o godz. 11.00 w dniu założenia lokaty) +/- wskaźnik korekty, przy czym lokata typu -over night- będzie dokonywana, o ile oprocentowanie na tej lokacie będzie wyższe niż oprocentowanie rachunku bieżącego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnił powyższy warunek jeśli załączy do oferty zezwolenie na wykonywanie działalności w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( Dz.U. z 2002 r. Nr 72 , poz 665 z późn. zm.), dla banków utworzonych od 1998 r. lub równoważne dokumenty dla banków utworzonych przed 1998 r

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 65
2 - Kryterium wysokości oprocentowania środków pieniężnych na rachunkach bieżących i pomocniczych wg zmiennej stopy procentowej (%) - 10
3 - Dostępność wyciągu bankowego wraz z dokumentami źródłowymi następnego dnia po dokonaniu operacji bankowych - 4
4 - Kryterium wysokości oprocentowania lokaty typu -over night- (%) - 4
5 - Kryterium możliwości wykonywania przelewu w systemie bankowości elektronicznej - 1
6 - Kryterium wysokości prowizji od udzielonego kredytu w rachunku bieżącym budżetu gminy - 5
7 - Kryterium wysokości oprocentowania od wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym budżetu gminy - 5
8 - Kryterium wysokości prowizji od niewykorzystanego limitu kredytu w rachunku bieżącym budżetu gminy - 5
9 - Kryterium posiadania współczynnika wypłacalności na 31.12.2014 r. - powyżej12% - 1

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, Wydział Techniczno-Inwestycyjny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do pobrania w załączniku.

 


powrót...
Wersja : 1 2 3 4 5 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dorota Drozdowska-Achenbach dnia 02.06.2015
Opublikowana przez Dorota Drozdowska dnia 02.06.2015. Wygasa 13.06.2015. Odsłon 5546, Wersja 2
ikona drukuj
Początek strony