Oczyszczanie chodników wraz z przylegającym do nich pasem jezdni do 40 cm.. (wygasły...)

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
„Oczyszczanie chodników wraz z przylegającym do nich pasem jezdni do 40 cm, placów, schodów i parkingów na terenie miasta Sandomierza wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ o łącznej powierzchni 16750 m2 oraz innych terenów nie wymienionych w w/w załączniku, wymagających natychmiastowego posprzątania z nagromadzonego piachu, błota i innych zanieczyszczeń, a w sezonie zimowym ze śniegu i lodu”

Znak sprawy
ZP.341-4/09

Tryb postępowania
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
90610000-6 - usługi sprzątania i zamiatania ulic
90910000-9 - usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90914000-7 - usługi oczyszczania parkingów

Rodzaj zamówienia
Usługi

Termin realizacji zamówienia:
od 16.03.2009r do 15.03.2010r

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Marcin Gieracha – Wydział Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, tel. 0-15 644-01-31

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego
w Wydziale Zamówień Publicznych Pl. Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. nr 32, II p lub drogą pocztową.

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy jw., a w szczególności:
- w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 3 potwierdzone referencjami zadania o charakterze tożsamym z niniejszym zamówieniem tj. oczyszczanie z zanieczyszczeń chodników, placów, schodów i parkingów.
- dysponują sprzętem (zamiatarki, ciągniki z osprzętem) do realizacji w/w zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania w/w sprzętu) – zamawiający dopuszcza wykorzystanie do wykonania zamówienia specjalistycznego sprzętu, jednakże jego rodzaj i parametry techniczne należy każdorazowo uzgadniać z zamawiającym.

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy
z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Dokumenty lub oświadczenia, jakie maja dostarczyć wykonawcy:
1) Wypełniony formularz ofertowy.
2) Kalkulacja cenowa.
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług o charakterze tożsamym z niniejszym zamówieniem, – co najmniej 3.
7) Co najmniej 3 referencje dot. usług wymienionych w wykazie jw. potwierdzającą, iż została ona wykonana z należytą starannością.
8) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu technicznego (zamiatarki, ciągniki z osprzętem), jakim dysponuje wykonawca.
9) Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania w/w sprzętu.
10) Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ.
11) Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
12) Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z zał. nr 1 do SIWZ- na formularzu oferty.
13) Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
14) Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
15) Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum)
16) Parafowany projekt umowy.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 23.02.2009 do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3,
27-600 Sandomierz, pokój nr 10 (parter) w dniu 23.02.2009 o godz. 10:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium nie jest wymagane.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP – 12.02.2009r

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU
powrót...
Wersja : 1 2 3 4 5 6 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dorota Drozdowska dnia 12.02.2009
Opublikowana przez Dorota Drozdowska dnia 12.02.2009. Wygasa 23.02.2009. Odsłon 9989, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony