Opracowanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn. „Projekt organizacji ruchu na ulicach w (wygasły...)

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
I O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYCZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:

Opracowanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn.
„Projekt organizacji ruchu na ulicach w Sandomierzu”

Elementami opracowania projektowego, są:
- oznakowanie istniejące i projektowane, poziome i pionowe, rysunki na podkładach geodezyjnych w skali 1:500 lub 1:1000, materiały do opinii i uzgodnień
- wykonanie pomiarów natężenia ruchu na wszystkich ulicach,
- przedmiary i kosztorysy inwestorskie na wykonanie zmiany organizacji ruchu w rozbiciu na skrzyżowania i ulice,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót na wykonanie zmian organizacji ruchu.

Znak sprawy
ZP. 341-19/07

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot: 74.23.22.00-6

Rodzaj zamówienia
Usługi

Termin realizacji zamówienia: 31.10.2007r

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:

Grzegorz Cież -Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-28
(w godz. od 8.00do 14.00 od poniedziałku do piątku)
Bogusław Mądry- Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-28
(w godz. od 8.00do 14.00 od poniedziałku do piątku)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Opatowskiej 3a w Sandomierzu, p. Nr 3, I p lub drogą pocztową
Warunki wymagane od wykonawców

O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ. , spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone w SIWZ, a w szczególności:

•W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizowali minimum 1 usługę potwierdzoną referencją na zadanie o podobnym charakterze rzeczowym i wartości co najmniej 40.000zł
•Posiadają uprawnioną kadrę, wymagane uprawnienia branży: drogowej z aktualnymi wpisami do Izb Inżynierów Budownictwa

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów

Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie udziału warunków w postępowaniu, które należy dołączyć do oferty:
1)Wypełniony formularz ofertowy
2)Szczegółowa wycena prac projektowych
3)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, usług o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia tj. projekt organizacji ruchu, z podaniem ich wartości (co najmniej 1 o wartości co najmniej 40.000zł) oraz daty i miejsca wykonania.
4)Co najmniej 1 referencje dot. usług wymienionych w wykazie jw. potwierdzająca, iż została ona wykonana z należytą starannością o wartości co najmniej 40 000zł
5)Wykaz kadry przeznaczonej do realizacji niniejszego zamówienia
6)Kserokopia uprawnienień zawodowych do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia -w branży drogowej z aktualnymi wpisami do Izb Inżynierów Budownictwa,
7)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam.publ.
8)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych
9)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
10)Oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją techniczną – na formularzu oferty
11)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
12)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
13)Upoważnienie do podpisania oferty ( o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum).
14)Parafowany projekt umowy

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 20.06.2007r do godz. 9.30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 20.06.2007r o godz. 10.00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Wadium nie wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej




powrót...
Wersja : 1 2 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniapobierz SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Ewelina Brzozowska dnia 05.06.2007
Opublikowana przez Ewelina Brzozowska dnia 05.06.2007. Wygasa 22.06.2007. Odsłon 3411, Wersja 2
ikona drukuj
Początek strony