Budowa budynków socjalnych jednokondygnacyjnych cztero i dziewięciorodzinnego w Sandomierzu (wygasły...)

Sandomierz: Budowa budynków socjalnych jednokondygnacyjnych cztero i dziewięciorodzinnego w Sandomierzu przy ul. Lubelskiej, o kubaturze 665,83 m3 oraz 1748,57 m3, wraz z infrastrukturą techniczną, drogami dojazdowymi oraz miejscami postojowymi przy ul. Lubelskiej w Sandomierzu

Numer ogłoszenia: 121685 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz , Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sandomierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynków socjalnych jednokondygnacyjnych cztero i dziewięciorodzinnego w Sandomierzu przy ul. Lubelskiej, o kubaturze 665,83 m3 oraz 1748,57 m3, wraz z infrastrukturą techniczną, drogami dojazdowymi oraz miejscami postojowymi przy ul. Lubelskiej w Sandomierzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie dokumentacji projektowej składającej się z: wielobranżowego projektu budowlanego, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (Rozdział II SIWZ). Wykaz dokumentacji obejmującej przedmiot zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynków socjalnych przy ul. Lubelskiej w Sandomierzu. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: a)Budowę dwóch budynków socjalnych jednokondygnacyjnych czterorodzinnego o pow.uż. 101,11 m2 oraz dziewięciorodzinnego o pow.uż.278,51m2, dachy dwuspadowe, b)przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej ze zbiornikami, przył. wody -302,5 m, przył.kan.san.-87,0 m, c)instalacje centralnego ogrzewania, d)wewnętrzną instalację wod-kan, ciepłej wody, e)instalacje elektryczną, f)drogi i ukształtowanie terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania im oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w przedmiarach robót, stanowiących materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. Wszelkie prace na obiekcie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót Ponadto informujemy: -studnie rewizyjne przyłącza kanalizacji sanitarnej realizować należy zgodnie z projektem budowlanym oraz specyfikacjami technicznymi tj. fi 600mm- tworzywowe. -w wycenie robót ziemnych pod fundamenty budynków socjalnych opierać się należy na przedmiarach dołączonych do przetargu. Zamawiający nie przewiduje wymiany gruntu. -zasilanie w energię elektryczną budynków socjalnych wykona Zakład Energetyczny na wniosek Zamawiającego. -w przedmiarach izolacji termicznej instalacji wodociągowej należy przyjąć piankę polietylenową grubości 9 mm. -w pozycji 23 przedmiaru instalacji c.o. 4-m przyjąć należy ilość 37 zamurowań. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarach robót, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej, - wszelkie inne roboty, prace, badania (labolatoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające ze specyfikacji (specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiarów robot), -kompleksową obsługę geodezyjną, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na sekcjach mapy zasadniczej. W trakcie realizacji robót należy ponadto stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z terenem wskazanym w SIWZ, na którym będą prowadzone prace oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Zobowiązuje się wykonawcę, aby dokonał wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną budowę od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-7, 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.31.20-6, 45.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 25.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych), w terminie do dnia: 06.05.2011r do godz. 10:00. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się wyłącznie przelewem, na konto Urzędu Miejskiego w Sandomierzu w Banku Spółdzielczym, Nr 59 9429 0004 2001 0000 1300 0012 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto zamawiającego). 4. Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny napis WADIUM- Przetarg na: Budowa budynków socjalnych jednokondygnacyjnych cztero i dziewięciorodzinnego w Sandomierzu przy ul. Lubelskiej o kubaturze 665,83 m³ oraz 1748,57 m³, wraz z infrastrukturą techniczną, drogami dojazdowymi oraz miejscami postojowymi przy ul. Lubelskiej w Sandomierzu 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w pkt 2, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu (w oddzielnej kopercie) potwierdzający wniesienie wadium. Ponadto zaleca się dołączyć do oferty kserokopię dokumentu, o którym mowa powyżej, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały dokumentu wadium z ofertą. 6. Z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zwrot wadium wszystkim wykonawcom nastąpi niezwłocznie po: 1)wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) unieważnieniu postępowania, 7. Zwrot wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza nastąpi niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 9. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 w/w ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust 1 w/w ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwróconowadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający uzna, iż wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego, budynku użyteczności publicznej, usługowej o wartości nie mniejszej niż 800. 000 zł brutto każda wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający w zakresie potencjału technicznego nie precyzuje żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający uzna, iż wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli przedstawi w ofercie wykaz osób, które posiadają uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności: ogólnobudowlanej-bez ograniczeń; sieci i instalacje sanitarne (sieci: wod-kan, co, gazowe, instalacje: wod-kan, co, gazowe, wentylacyjne); sieci i instalacji elektrycznych i teletechnicznych

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający uzna, iż wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli załączy do oferty opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, iż jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (należy również dołączyć dowód opłacenia składki)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU

 

 


 


ZP.271.1.18.2011.DGA                                                                                                                                                         Sandomierz, 2011.05.06

 

WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ


dot. postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Budowa dwóch budynków socjalnych przy ul. Lubelskiej w Sandomierzu”

W odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 - ustawy Prawo zamówień publicznych udziela wyjaśnień:

Pytanie 1:
Prosimy o wyjaśnienie różnicy ilości słupów stalowych oświetleniowych, ilości lamp oświetleniowych oraz fundamentów prefabrykowanych. W przedmiarach – oświetlenie zewnętrzne podano 13 szt. słupów oświetleniowych, 13 lamp oświetleniowych. Natomiast w opisie do oświetlenia zewnętrznego w punkcie 5 zawierającym zestawienie podstawowych materiałów oraz na rysunku plan zagospodarowania – oświetlenie zewnętrzne widnieje ilość – 8 szt. słupów i tyle samo lamp. Ponadto w opisie zawarto 8 szt. fundamentów prefabrykowanych, natomiast nie ujęto ich w przedmiarach.

Odpowiedź:
W przedmiarach oświetlenia zewnętrznego przyjąć należy 8 szt. słupów oświetleniowych, 8 szt. lamp oraz 8 szt. fundamentów prefabrykowanych.

Pytanie 2:
Proszę o określenie stawki podatku VAT dla:
1. Oświetlenia zewnętrznego,
2. Opasek z płyt chodnikowych, które w przedmiarze budowlanym ujęte są w działach I Budynek 4 mieszkaniowy i dziale II Budynek 9 mieszkaniowy, a nie w dziale III Zagospodarowanie terenu – drogi, dojścia.
Zgodnie z zapisem zawartym w SIWZ stawka na w/w roboty wynosi 8%.

Odpowiedź:
1. Stawka podatku VAT dla oświetlenia zewnętrznego powinna wynosić 23%.
2. Stawka podatku VAT dla opasek cokołowych budynków z płyt chodnikowych powinna wynosić 8%.

Pytanie 3:
Projekt budowlany – instalacja elektryczna przewiduje wykonanie przyłącza elektrycznego przez Zakład Energetyczny. W przedmiarze brak jest tablic ZKP-1 i ZKP-2. Czy montaż tych jest po stronie Inwestora czy Wykonawcy? Jeżeli po stronie wykonawcy prosimy o dodanie pozycji do przedmiaru.

Odpowiedź:
1. Tablice i obudowy tablic ZKP-1, ZKP-2 należy przewidzieć w kosztach oferty Wykonawcy.
2. Przedmiary robót zgodnie ze specyfikacją przetargową stanowią materiał pomocniczy
do sporządzenia wyceny.

 

ZP.271.1.18.2011.DGA                                                                                                                                               Sandomierz, 2011.05.11

 


ZMIANA TREŚCI SIWZ


Dot. postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.„ Budowa dwóch budynków socjalnych przy ul. Lubelskiej w Sandomierzu”

 


Zgodnie z art. 38 ust.4 ustawy-prawo zamówień publicznych zmienia się treści Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia w następujący sposób:

W pkt. 9 ppkt.1 SIWZ było:
warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 25.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych ), w terminie do dnia: 06.05.2011r do godz. 10:00.

Winno być:
warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 25.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych ), w terminie do dnia: 11.05.2011r do godz. 10:00.


powrót...
Wersja : 1 2 3 4 
Informacja zatwierdzona przez dnia 21.04.2011
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 21.04.2011. Wygasa 12.05.2011. Odsłon 8079, Wersja 4
ikona drukuj
Początek strony