Remont parkingu przy Cmentarzu Komunalnym przy ulicy Lubelskiej w Sandomierzu z materiałów powierzon (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYCZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 5 278 000 EURO



Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Remont parkingu przy Cmentarzu Komunalnym przy ulicy Lubelskiej w Sandomierzu z materiałów powierzonych przez Inwestora tj. kostka betonowa, krawężniki oraz płyty otworowe.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane.
Prace polegać będą na wykonaniu remontu parkingu z kostki betonowej, krawężników oraz płyt otworowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót stanowiących zał. do SIWZ.

Znak sprawy
ZP. 341-35/07

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot: 45000000-7

Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia : 29.10. 2007r

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Albin Sękul -Wydział Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3 , 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-31
Piotr Cieszkowski –Wydział Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-29

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. Nr 32, I I p lub drogą pocztową

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ. , spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone w SIWZ, a w szczególności:

> w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 2 potwierdzone referencjami roboty podobne do niniejszego zamówieniem tj. remonty placów, chodników oraz parkingów oraz o porównywalnej wartości tj. minimum 80 000 zł każde,
> posiadają co najmniej 2 referencje dot. prac wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością z podaniem wartości prac daty i miejsca ich wykonania,
> posiadają sprzęt (własny, pożyczony, dzierżawiony) niezbędny do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia,
> kierownik robót winien posiadać uprawnienia ogólnobudowlane oraz zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, iż wpisany jest na listę jej członków.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów

Dokumenty lub oświadczenia wymagane od wykonawców

1)Wypełniony formularz ofertowy
2)Kosztorys ofertowy
3)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie co najmniej 2 robót podobnych do niniejszego zamówienia tj. remonty placów, chodników oraz parkingów o porównywalnej wartości tj. minimum 80 000 zł każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania
4)Co najmniej 2 referencje dot. prac wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością.
5)Wykaz sprzętu
6)Kserokopię zaświadczenia kierownika budowy o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego oraz kserokopii uprawnień– branża ogólnobudowlana.
7)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam.publ.
8)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych
9)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
10)Oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją techniczną i przedmiarem robót – na formularzu oferty
11)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
12)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
13)Upoważnienie do podpisania oferty ( o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum i spółki cywilnej).
14)Parafowany projekt umowy

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 27.09.2007r do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 27.09.2007r o godz.10:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium –nie wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Data wysłania ogłoszenia do BZP – 06.09.2007r

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU



powrót...
Wersja : 1 2 3 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 06.09.2007
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 06.09.2007. Wygasa 27.09.2007. Odsłon 4938, Wersja 3
ikona drukuj
Początek strony