Kompleksowa wymiana nawierzchni tarasu zewnętrznego oraz wymiana uszczelnienia dylatacji konstrukcyj (wygasły...)

Sandomierz: Kompleksowa wymiana nawierzchni tarasu zewnętrznego oraz wymiana uszczelnienia dylatacji konstrukcyjnych w obiekcie - Miejski Stadion Sportowy w Sandomierzu przy ul. Koseły 3a

Numer ogłoszenia: 44717 - 2016; data zamieszczenia: 21.04.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V    zamówienia publicznego
   zawarcia umowy ramowej
   ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz , Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.

    Adres strony internetowej zamawiającego: www.sandomierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa wymiana nawierzchni tarasu zewnętrznego oraz wymiana uszczelnienia dylatacji konstrukcyjnych w obiekcie - Miejski Stadion Sportowy w Sandomierzu przy ul. Koseły 3a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji projektowej (stanowiącej Rozdział II SIWZ) składającej się z: - projektu budowlanego prac w obiekcie Miejskiego Stadionu Sportowego w Sandomierzu przy ul.Koseły 3a,- szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz - przedmiaru robót. Dokumentację projektową, szczegółową specyfikację techniczną oraz przedmiar robót wykonała firma projektowa USŁUGI-HANDEL mgr inż. Maciej Szwagierczak Gierlachów 86, 27-600 Sandomierz. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: - Kompleksowa wymiana nawierzchni tarasu zewnętrznego polegająca na wymianie wszystkich warstw tarasu, z wykończeniem z posadzki poliuretanowo-kwarcowej. Z uwagi na zły stan techniczny tarasu zewnętrznego, należy wykonywać demontaż i utylizację wszystkich warstw wykończeniowych tarasu t.j. płytek ceramicznych, podkładów betonowych pod płytkami, warstw papy termozgrzewalnej na stropie żelbetonowym. Zakłada się wykonanie warstwy wykończeniowej tarasu z poliuretanowego systemu z elastyczną membraną, która zapewni przenoszenie rys w podłożu oraz będzie stanowić przeciwwodne zabezpieczenie elementów konstrukcyjnych. Powłoka powinna m.in. być odporna na promieniowanie UV. Należy ją wykonać w systemie Deckshield ED (bądź innego systemu spełniającego parametry techniczne i użytkowe opisane w projekcie budowlanym). W skład systemu Deckshield ED wchodzą następujące warstwy (całkowita grubość: ok. 2 mm): grunt: Deckshield SF, Piasek kwarcowy 0,1-0,3 mm Warstwa elastycznej membrany: Deckshield EM Warstwa zasadnicza: Deckshield SF Piasek kwarcowy 0,1-0,3 mm, Piasek kwarcowy 0,8 - 1,2 mm Warstwa zamykająca: Deckshield Finish, Deckshield UV Topcoat - Wymiana uszczelnienia dylatacji konstrukcyjnych trybuny głównej stadionuZ uwagi na uszkodzenia, przenikanie wód opadowych przez istniejące dylatacje konstrukcyjne należy przeprowadzić wymianę uszczelnień dylatacji. Przewiduje się wykonanie systemowej dylatacji SABA Sealflex (bądź inny system spełniający parametry techniczne i użytkowe opisane w projekcie budowlanym). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zawierająca zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania i oceny prawidłowości robót budowlanych, właściwości materiałów oraz przedmiar robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie w trakcie budowy innych materiałów niż podane w SIWZ oraz w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych i użytkowych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Wymagania, parametry techniczne do spełnienia dla materiałów budowlanych zastosowanych w projekcie, przywołanych z nazwy, są załączone do projektu . W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. Zamawiający informuje, że dołączony przedmiar robót z uwagi na przyjętą ryczałtową formę wynagrodzenia dla Wykonawcy należy traktować tylko jako materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projekcie budowlanym - wszelkie inne roboty, prace, badania (labolatoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające ze specyfikacji technicznej, projektu budowlanego. Wskazanym jest aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu na którym będzie przeprowadzone zadanie pn. Kompleksowa wymiana nawierzchni tarasu zewnętrznego oraz wymiana uszczelnienia dylatacji konstrukcyjnych, w obiekcie Miejski Stadion Sportowy w Sandomierzu przy ul. Koseły 3a oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu objętego pracami oraz ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami.

II.1.5)
      nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.32.00.00-6, 45.42.11.60-3, 45.42.11.46-9, 45.43.21.00-5, 45.45.31.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1

    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        -zamawiający uzna, iż wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli załączy do oferty wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót/co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia tj. roboty polegające na kompleksowym wykonaniu nawierzchni z wykończeniem z posadzki poliuretanowo - kwarcowej np. w systemie Deckshield ED, na tarasie zewnętrznym o powierzchni co najmniej 200 m2/ określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie będą pełnić, posiadające uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (kierownik budowy) w rozumieniu § 17 ust. 1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 16.05.2006), Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym i ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Kierownik budowy powinien posiadać co najmniej 5 - letnie doświadczenie w pracy w swojej specjalności po uzyskaniu uprawnień

    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

   - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  -  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
 -   oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  -  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  -  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  -  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  -  lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania zamawiającemu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia, kosztorys ofertowy uproszczony

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    1 - Cena - 70
    2 - Gwarancja na roboty budowlane - 30

IV.2.2)
     nie przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: - Jeżeli roboty są utrudnione lub opóźnione przez zamawiającego w taki sposób, że wynika z tego konieczność przedłużenia czasu wykonania robót, to: a/ Wykonawca powiadomi Zamawiającego o okolicznościach i spodziewanych następstwach opóźnień lub utrudnień, b/ czas na ukończenie robót będzie odpowiednio przedłużony przez Zamawiającego. - Jeżeli wystąpią okoliczności, za które Wykonawca nie odpowiada, a które uniemożliwiają odpowiednie i zgodne z prawem wykonanie całości lub części robót zgodnie z umową, Wykonawca niezwłocznie powiadomi pisemnie o tym Zamawiającego. Jeżeli w tych okolicznościach zajdzie konieczność zawieszenia pewnych robót to czas na ich ukończenie zostanie odpowiednio przedłużony, aż do chwili kiedy okoliczności ustaną. Jeżeli tempo wykonania pewnych robót będzie musiało ulec zahamowaniu, to czas na ich ukończenie zostanie przedłużony w stopniu, w jakim okoliczności to uzasadniają. 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust.1 podlega unieważnieniu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, Wydział Organizacyjny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 21.04.2016
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 21.04.2016. Wygasa 10.05.2016. Odsłon 1168, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony