Or.271.1.14.2018.JPA Sandomierz 2018-07-25
Zamawiający: Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
Dot. postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na zadanie pn.„Rewaloryzacja Parku Miejskiego w Sandomierzu – etap II“ realizowane w ramach projektu „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju“ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5“ Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich“ Osi VI „Rozwój miast“ RPO Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 .
ZMIANA TREŚĆI SIWZ
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.), Zamawiający dokonuje zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) - zmiana wysokości zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zmienia się zapisy SIWZ w następujący sposób:
Pkt. 14 ppkt 1 WYMAGANIA DOT. ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Było: 1.Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy winien wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wys. 10 % całkowitej ceny brutto podanej w ofercie. Zabezpieczenie należy wnieść przed podpisaniem umowy.
Jest: 1.Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy winien wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wys. 5 % całkowitej ceny brutto podanej w ofercie. Zabezpieczenie należy wnieść przed podpisaniem umowy.
W Rozdziale III SIWZ – projekt umowy. Zmienia się zapis w § 18 ust. 1 projektu umowy w następujący sposób:
Było: 1. Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości
10% ceny ofertowej brutto, co stanowi kwotę w wysokości………zł (słownie):…….…
Jest: 1. Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości
5 % ceny ofertowej brutto, co stanowi kwotę w wysokości………zł (słownie):….....
W załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz oferty pkt. 11:
Było: W przypadku wygrania przetargu wniesiemy zabezpieczenie należytego wykonania
umowy w wys. 10 % ceny ofertowej brutto tj. ……….…. w formie………..………
Jest: W przypadku wygrania przetargu wniesiemy zabezpieczenie należytego wykonania
umowy w wys. 5 % ceny ofertowej brutto tj. ………………. w formie………….…
Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej:
- zmieniony załącznik nr 1 do SIWZ – formularz oferty,
- zmieniony rozdział III SIWZ - projekt umowy.
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Zmiany treści SIWZ są wiążące dla Wszystkich Wykonawców i należy je uwzględnić przy sporządzaniu i składaniu oferty.
Sandomierz, 31.07.2018
Zamawiający: Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, na zadanie pn.„Rewaloryzacja Parku Miejskiego w Sandomierzu – etap II“ realizowane w ramach projektu „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju“ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5“ Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich“ Osi VI „Rozwój miast“ RPO Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. postępowanie znak: Or. 271.1.14.2018.JPA
Treść zapytań i wyjaśnień oraz zmiany zapisów treści
specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zgodnie z art. 38 ust. 2 i ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.), zw. dalej ustawą PZP, Zamawiający przekazuje wszystkim Wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu treść pytań i odpowiedzi oraz dokonuje zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Pytanie 1
,,Dokumentacja przewiduje wykonanie nawierzchni alejki A i B z płyty granitowej jednostronnie ciętej, groszkowanej a pozostałe 3 strony łupane grubość płyty 6 cm.Zastosowanie takich 3 stronnie łupanych płytek spowoduje zwiększenie szerokości spoin do ok. 1 – 1,5 cm. Zalewanie takich szerokich spoin zaprawą drenażową spowoduje zdecydowane zwiększenie kosztu spoinowania i pogorszy estetykę nawierzchni. Z informacji uzyskanych od producenta płytek granitowych, groszkowanie nawierzchni płytek gr. 6 cm jest niezasadne z uwagi na technologię groszkowania tak cienkich płyt. Propozycją zamienną jest płomieniowanie co daje ten sam efekt końcowy.’’
Odpowiedź
Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie w nawierzchni alejki A i B z płyt granitowych płomieniowanych, ciętych z czterech stron w celu zmniejszenia objętości spoiny.
Pytanie 2
,,W alejce C zaprojektowano ułożenie nawierzchni z kostki granitowej gr. 8-10 cm koloru beżowego. Czy istnieje możliwość zastosowania kostki szaro-rudej ?’’
Odpowiedź
Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie w alei C kostki granitowej w kolorystyce szaro-rudej.
Pytanie 3
,,W alei D zaprojektowano nawierzchnię z kruszywa mineralnego koloru beżowego o gr. 3 cm. Czy można zastosować zamiennie kruszywo granitowe o granulacji 0-4 cm w kolorze szaro-rudym ?’’
Odpowiedź
Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie w alei D kruszywa granitowego 2-16 mm w kolorze szaro-rudym.
Pytanie 4
,,Zgodnie z opisem i rysunkiem IE-03 mają być zastosowane oprawy oświetleniowe dla ławek w ilości 11 szt., opraw tych nie ujęto w przedmiarach. Prosimy o wyjaśnienie czy oprawy te należy uwzględnić w ofercie i podanie typu opraw.’’
Odpowiedź
W ofercie należy uwzględnić oprawy oświetleniowe stosowane w ławkach betonowych półokrągłych. Dok. projektowa przewiduje, że oświetlenie ww. ławek dostarczone zostanie razem z ww. ławkami betonowymi półokrągłymi.
ZMIANA TRESCI SIWZ
Pkt. 3 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Dodaje się zapis:
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie uzyskanie zgody na wycięcie drzew w parku w rejonie placu zabaw oraz toalety. Szacowana ilość drzew do wycięcia - 12 szt.
Pkt. 7 ppkt 1 - WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Było:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert - wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia: 06.08.2018r do godz. 10:00.
Jest:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert - wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia: 13.08.2018r do godz. 10:00.
Pkt. 9 ppkt. 13 - OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Było:
Oferta winna być złożona w zaklejonym lub zszytym, nienaruszonym opakowaniu adresowanym na zamawiającego, opatrzonym:
a) nazwą i dokładnym adresem wraz z numerem telefonu i faxu wykonawcy (pieczęć),
b) napisem:
Oferta na przetarg nieograniczony na zadanie inwestycyjne pn.:
„Rewaloryzacja Parku Miejskiego w Sandomierzu – etap II” realizowane w ramach projektu „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju” współfinasowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi VI „Rozwoju miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 z dopiskiem: „Nie otwierać przed dniem 06.08.2018r. godz. 1030
Jest:
Oferta winna być złożona w zaklejonym lub zszytym, nienaruszonym opakowaniu adresowanym na zamawiającego, opatrzonym:
a) nazwą i dokładnym adresem wraz z numerem telefonu i faxu wykonawcy (pieczęć),
b) napisem:
Oferta na przetarg nieograniczony na zadanie inwestycyjne pn.:
„Rewaloryzacja Parku Miejskiego w Sandomierzu – etap II” realizowane w ramach projektu „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju” współfinasowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi VI „Rozwoju miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 z dopiskiem: „Nie otwierać przed dniem 13.08.2018r. godz. 1030
Pkt. 10 - MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Było:
Ofertę należy złożyć w zabezpieczonej kopercie oznaczonej jak w ppkt. 9.13 niniejszej SIWZ w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Plac Poniatowskiego 3 do dnia 06.08.2018r. do godz. 1000
- Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3 (pokój nr 10), w dniu 06.08.2018r. o godz. 1030.
Jest:
Ofertę należy złożyć w zabezpieczonej kopercie oznaczonej jak w ppkt. 9.13 niniejszej SIWZ w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Plac Poniatowskiego 3 do dnia 13.08.2018r. do godz. 1000
- Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3 (pokój nr 10), w dniu 13.08.2018r. o godz. 1030.
Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 31.07.2018 r.
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Zmiany treści SIWZ są wiążące dla Wszystkich Wykonawców i należy je uwzględnić przy sporządzaniu i składaniu oferty.
|