Wymiana stolarki okiennej w budynku użyteczności publicznej (elewacja zachodnia) w Sandomierzu ul. P (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 5 150 000 EURO


Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Wymiana stolarki okiennej w budynku użyteczności publicznej (elewacja zachodnia) w Sandomierzu ul. Parkowa 2.

Przedmiotem zamówienia jest :
Wymiana istniejącej konstrukcji ślusarki okiennej i przebudowa ścian zewnętrznych w elewacji zachodniej pod kątem zamontowania i montażu nowych okien PCV, w zakresie:
> demontaż okien w elewacji zachodniej- 78,4 m2 ,
> uzupełnienie ścian i częściowe zamurowanie otworów,
> montaż nadproży prefabrykowanych -119,70m,
> montaż stolarki okiennej z PCV-53,69m2,
> montaż podokienników zewnętrznych i wewnętrznych,
> wykonanie tynków i malowanie

Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie:
 przedmiaru robót (zał. Nr 1 do SIWZ),
 specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. Nr 2 do SIWZ).
 opisu technicznego i rysunków budowlanych (zał. Nr 3 do SIWZ)


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa opis techniczny i rysunki budowlane (zał. Nr 3 do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. Nr 2 do SIWZ) zawierająca zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości poszczególnych robót.

Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w przedmiarze robót (zał. Nr 1 do SIWZ), stanowiącym materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny.

W trakcie realizacji robót należy ponadto stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.

Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z terenem wskazanym w SIWZ, na którym będą prowadzone prace oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. W tym celu wskazane jest aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną budowę od odpowiedzialności cywilnej i zabezpieczył plac budowy.

Znak sprawy
ZP. 341-14/08

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
45111100-9- Roboty w zakresie burzenia
45262522-6- Roboty murarskie
45410000-4- Tynkowanie
45421000-4- Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421120-1- Instalowanie framug i ram okiennych z tworzyw sztucznych
45442100-8- Roboty malarskie
45262100-2- Roboty przy wznoszeniu rusztowań

Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie- po podpisaniu umowy i przekazania placu budowy
zakończenie- 31.08.2008r

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Albin Sękul - Wydział Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon. (+48) 0-15 644-01-31

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. Nr 32, II p lub drogą pocztową

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy j.w, a w szczególności:

> w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 1 potwierdzone referencją zadanie o podobnym charakterze i zakresie oraz o wartości minimum 50.000,00zł, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. montaż stolarki okiennej.
> w referencji od inwestora powinny się znajdować: wartość robót, data i miejsce wykonania oraz potwierdzenie, że robota ta została wykonana należycie.
> dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno- budowlanej. Przedstawią zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, stwierdzające, iż kierownik robót wpisany jest na jej listę.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Wykonawca udzieli co najmniej 5 letniej gwaranci na wykonany przedmiot zamówienia
Dokumenty lub oświadczenia, jakie maja dostarczyć wykonawcy:
1)Wypełniony formularz ofertowy,
2)Kosztorys ofertowy.
3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych– co najmniej 1 potwierdzona referencją, w zakresie montażu stolarki okiennej o wartości minimum 50.000,00zł - z podaniem daty i miejsca wykonania, wartości i odbiorcy.
7)Co najmniej 1 referencja dot. robót budowlanych wymienionych w wykazie jw. potwierdzająca, iż zostały one wykonane z należytą starannością o wartości jw.
8)Kserokopia uprawnień zawodowych kierownika budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej.
9)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ.
10)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
11)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z SIWZ i załącznikami - na formularzu oferty.
12)Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej na terenie budowy - na formularzu oferty.
13)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
14)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
15)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum)
16)Parafowany projekt umowy.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 02.07.2008r do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3,
27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 02.07.2008r o godz. 10:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium

Wadium – nie jest wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Data zamieszczenia ogłoszenia do BZP – 11.06.2008r

powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 11.06.2008
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 11.06.2008. Wygasa 03.07.2008. Odsłon 1503, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony