Wymiana stolarki okiennej i balkonowej drewnianej na drewnianą i drewnianej na PCV w budynkach przy (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYCZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 5 278 000 EURO


Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Wymiana stolarki okiennej i balkonowej drewnianej na drewnianą i drewnianej na PCV w budynkach przy ulicy: Rynek, Sokolnickiego, Opatowska, Długosza, Krótka, Czachowskiego, Koseły, Króla, Mickiewicza, Ogrodowa, Słowackiego, Portowa, Struga w Sandomierzu.

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane.
Prace polegać będą na:
- wymianie stolarki okiennej i balkonowej drewnianej na PCV- 36 szt.
- wykonaniu tynkowania ościeży przy oknach i balkonach PCV- 181,16mb (szer. do 15cm)
- malowaniu ościeży przy oknach i balkonach PCV-27,174m2
- wymianie stolarki okiennej i balkonowej drewnianej na drewnianą -51szt.
- wykonaniu tynków ościeży przy oknach i balkonach drewnianych -229,59mb (szer. do 15 cm)
- wykonaniu malowania ościeży przy oknach i balkonach drewnianych-34,439m2

Znak sprawy
ZP. 341-32/2007

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot: 45421100-5
Przedmioty dodatkowe: 45421120-1; 45421130-4; 45110000-4; 45442110-1

Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

Termin realizacji zamówienia
15.11.2007r

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Albin Sękul – Wydział Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz
tel.+48 (0-15) 644-01-31 w godz. 8:00 – 14:00 /poniedziałek - piątek/

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl lub po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. Nr 32, II p lub drogą pocztową



Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy j.w, a w szczególności:

> w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 1 potwierdzone referencją zadanie o podobnym charakterze i zakresie tj. wymianę stolarki okiennej i balkonowej o wartości minimum 50.000zł,
> przedstawią aktualną aprobatę techniczną stwierdzającą przydatność do stosowania w budownictwie przedmiotu zamówienia,

Wykonawca udzieli co najmniej 5 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów.

Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie udziału warunków w postępowaniu, które należy dołączyć do oferty:

1)Wypełniony formularz ofertowy
2)Kosztorys ofertowy
3)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, robót podobnych do niniejszego zamówienia (tj. wymiana stolarki okiennej i balkonowej) z podaniem ich wartości (1 robota bud. o wartości minimum 50.000zł) oraz daty i miejsca wykonania
4)Co najmniej 1 referencja dot. prac wymienionych w wykazie jw. potwierdzająca, iż została ona wykonana z należytą starannością o wartości minimum 50 000zł.
5)Aktualna aprobata techniczna stwierdzająca przydatność dostosowania w budownictwie przedmiotu zamówienia
6)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam.publ.
7)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych
8)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
9)Oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją techniczną, przedmiarem robót oraz schematem okien – na formularzu oferty
10)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
11)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
12)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum).
13)Parafowany projekt umowy


Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 29.08.2007r do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 29.08.2007r o godz. 10:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium nie jest wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP – 06.08.2007r


powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 06.08.2007
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 06.08.2007. Wygasa 30.08.2007. Odsłon 1585, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony