Nieudostępnione w BIP

Dostęp do informacji publicznych miasta Sandomierza
nieudostępnionych w Biuletynie Informacji Publicznych (BIP)

 

    Informacje publiczne będące w posiadaniu Burmistrza Miasta Sandomierza, które nie zostały udostępnione w BIP mogą być udostępnione na wniosek.


Wniosek może być złożony pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej (e-mail), lub ustnie, drogą telefoniczną.


Podmiot skladający wniosek nie ma obowiązku podawania szczegółowych danych własnych. Powinien natomiast określić, jaką informację publiczną chce otrzymać, w jakiej formie chce otrzymać informację publiczną (wydruk, skan, ksero, plik komputerowy, wiadomość e-mail, inne formy) i do jakiego miejsca informacja ta ma być mu przekazana (np. na adres zamieszkania, na inny adres,  adres poczty elektronicznej, itp.)

Wniosek w postaci pisemnej należy przeslać na adres Urzędu Miejskiego w Sandomierzu - 27-600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, lub złożyć osobiście w Biurze Obslugi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu - w budynku Urzędu, Plac Poniatowskiego 3, parter. Wniosek pisemny nie wymaga szczegółowej formy.


Przykład wniosku w załączniku [pobierz]

Wniosek w formie elektronicznej (e-mail) należy skierować na adres e-mail Urzędu Miejskiego w Sandomierzu: sekretariat@um.sandomierz.pl,

       Udostępnienie informacji na wniosek następuje nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja nie może być udostępniona w tym terminie, wnioskodawca zostaje powiadomiony o powodach opóźnienia oraz o terminie, w jakim informacja ta zostanie udostępniona, nie dłuższym jednak niż dwa miesiące od dnia złożenia wniosku. Informacja publiczna, która może być udostępniona niezwłocznie, jest udostępniania w formie ustnej lub pisemnej, nawet bez pisemnego wniosku. Dostęp do informacji publicznej jest bezpłatny. Wyjątkowo Burmistrz Miasta może pobrać od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadającej dodatkowym kosztom związanym ze wskazanym przez wnioskodawcę sposobem udostępnienia informacji.  


     
Odmowa udzielenia informacji publicznej następuje w drodze decyzji Burmistrza Miasta.
 Odmowa udzielenia informacji publicznej może nastąpić ze względu na ochronę informacji niejawnych, ochronę innych tajemnic ustawowo chronionych, prywatność osoby fizycznej lub tajemnicę przedsiębiorcy
 Dostęp mieszkańców  do informacji publicznej realizowany jest poprzez  jawność posiedzeń organów  kolegialnych pochodzących z  powszechnych wyborów .Posiedzenia Rady Miasta Sandomierza i jej Komisji są jawne. Każda osoba ma prawo wstępu na sesję Rady Miasta Sandomierza oraz na posiedzenia komisji problemowych Rady Miasta. 

Informację sporządził: Jacek Szkodziński - inspektor ds. informacji publicznej

                                                                                                                                                                
Informacja zatwierdzona przez Jacek Szkodziński dnia 25.10.2012 13:52
Opublikowana przez Jacek Szkodziński dnia 25.10.2012 13:52. Odsłon 7363, Wersja 4ikona drukuj
Wersja : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  z 14  
Początek strony