Zagospodarowanie przestrzenne

 

 

WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY
ul. Opatowska 1a
Naczelnik Wydziału: mgr inż. arch. Piotr Paszkiewicz
                 Tel.: (15) 81 54 139                

 

Pozostałe numery telefonów do Wydziału Urbanistyki i Architektury:
- (15) 81 54 138
- (15) 81 54 194
  - (15) 81 54 201  

 

Zakres działania Wydziału Urbanistyki i Architektury:  

1.    Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego.

2.    Wydawanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

3.    Wydawanie decyzji o stwierdzeniu wygaśnięcia decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.

4.    Przeniesienie wydanej decyzji o warunkach zabudowy na rzecz innej osoby przyjmującej wszystkie warunki wydanej decyzji

5.    Wydawanie postanowień w sprawie zaopiniowania zgodności wstępnego projektu podziału nieruchomości z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego lub z decyzją o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.

6.    Wydawanie zaświadczeń o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.

7.    Wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Sandomierza.

8.    Wydawanie zaświadczeń o położeniu nieruchomości na terenie zdegradowanym oraz na obszarze rewitalizacji lub na terenie Specjalnej Strefy Rewitalizacji

9.    Wydawanie decyzji o jednorazowych opłatach za wzrost wartości nieruchomości spowodowany zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – tzw. „opłat planistycznych”.  

 

Formularze wniosków do pobrania:  

1. Wniosek o wydanie decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego [pobierz]  

2.  Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy na rzecz innej osoby  [pobierz]  

3.  Wniosek o zaopiniowanie wstępnego projektu podziału nieruchomości  [pobierz]  

4. Wniosek o wydania zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego  [pobierz]

5.  Wniosek o wypis i wyrys z planu lub ze studium  [pobierz]  

6.  Zaświadczenie o położeniu nieruchomości na terenie zdegradowanym na obszarze rewitalizacji  [pobierz]  

 

UWAGA:   Szczegółowe opisy sposobu załatwiania poszczególnych spraw znajdują się w katalogu "MOJA SPRAWA". 

Formularze niezbędne do załatwienia poszczególnych spraw można również otrzymać w siedzibie Wydziału Urbanistyki i Architektury, ul. Opatowska 1a (wejście od ul. Oleśnickich) oraz w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3 (parter).  

Informacja zatwierdzona przez Piotr Paszkiewicz dnia 21.02.2020 0:00
Opublikowana przez Jacek Szkodziński dnia 21.02.2020 13:40. Odsłon 6167, Wersja 12ikona drukuj
Wersja : lewy  9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  z 20  
Początek strony