Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Nadzoru Komunalnego Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, ul. Opatowska 3a
tel. 015/832-22-28, wew. 127,130
godziny pracy:
poniedziałek 7.00 - 15.00
wtorek 8.00 - 16.00
środa-piątek 7.00 - 15.00
Wymagane dokumenty
· Wniosek o przydział mieszkania, który zawierał będzie:
- dane wnioskodawcy
- opis warunków zamieszkania
- wysokość dochodu gospodarstwa domowego wnioskodawcy na 1 osobę
- liczbę członków rodziny uprawnionych do zamieszkania z wnioskodawcą
- poświadczenie zameldowania
- uzasadnienie wniosku
- oczekiwanie w zakresie rozwiązania problemu mieszkaniowego
- w przypadku zamiany z inną osobą, wskazanie strony proponowanej zamiany
Sposób załatwienia sprawy:
Druki dostępne w Wydziale Nadzoru Komunalnego.
Wniosek o zamianę lokalu mieszkaniowego składa się w sekretariacie Urzędu Miejskiego przy Placu Poniatowskiego 3 /parter/. Złożone wnioski opiniuje Komisja Polityki Mieszkaniowej Rady Miasta Sandomierza. Kryteria wynajmowania powyższych lokali mieszkalnych zostały określone w Uchwale Rady Miejskiej w sprawie „Zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Sandomierz”.