Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Nadzoru Komunalnego Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 1
tel. (15) 644-01-27
Wymagane dokumenty
- wniosek o zamianę mieszkania, zawierający:
- dane osobowe wnioskodawcy
- opis warunków zamieszkania
- wysokość dochodu gospodarstwa domowego wnioskodawcy na 1 osobę
- liczbę członków rodziny uprawnionych do zamieszkania z wnioskodawcą
- poświadczenie zameldowania
- uzasadnienie wniosku
- w przypadku zamiany z inną osobą, wskazanie tej osoby, oraz adresu lokalu, który ma być objęty zamianą.
Sposób załatwienia sprawy:
Druki dostępne w Wydziale Nadzoru Komunalnego.
Wniosek o zamianę lokalu mieszkaniowego składa się w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego przy Placu Poniatowskiego 3 (parter).
Złożone wnioski opiniuje Komisja Polityki Mieszkaniowej Rady Miasta Sandomierza.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego
(Dz. U. z 2001 r. Nr 71, poz. 733 z późn. zm.)