Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Nadzoru Komunalnego Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, ul. Opatowska 3a
tel. 015/644-01-00, wew. 127
Wymagane dokumenty
· Wniosek o zamianę mieszkania, który zawierał będzie:
- dane osobowe wnioskodawcy
- opis warunków zamieszkania
- wysokość dochodu gospodarstwa domowego wnioskodawcy na 1 osobę
- liczbę członków rodziny uprawnionych do zamieszkania z wnioskodawcą
- poświadczenie zameldowania
- uzasadnienie wniosku
- w przypadku zamiany z inną osobą, wskazanie tej osoby, oraz adresu lokalu, który ma być objęty zamianą.
Sposób załatwienia sprawy:
Druki dostępne w Wydziale Nadzoru Komunalnego.
Wniosek o zamianę lokalu mieszkaniowego składa się w sekretariacie Urzędu Miejskiego przy Placu Poniatowskiego 3 /parter/. Złożone wnioski opiniuje Komisja Polityki Mieszkaniowej Rady Miasta Sandomierza.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 21 czerwca 2001r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego
/ Dz. U. z 2001r. Nr 71, poz. 733 z późn. zm./