Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Nadzoru Komunalnego Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, ul. Opatowska 3a
tel. (0-15) 644-01-30
Wymagane dokumenty:
· Wniosek o udzielenie zezwolenia, który winien zawierać:
- oznaczenie podmiotu ubiegającego się o zezwolenie, jego siedzibę oraz wskazanie pełnomocników
- określenie przedmiotu i obszaru wykonywanej działalności
- określenie środków technicznych, jakimi dysponuje ubiegający się o zezwolenie, w celu zapewnienia prawidłowego wykonywania działalności objętej wnioskiem
- określenie czasu, na jaki zezwolenie ma być udzielone
- udokumentowana gotowość odbioru odpadów komunalnych przez zakład prowadzący działalność w zakresie wykorzystywania lub unieszkodliwiania odpadów
- informację o miejscu i stosowanej technologii wykorzystywania lub unieszkodliwiania odpadów oraz udokumentowane prawa do terenów, na którym ma być prowadzona ta działalność
Sposób załatwienia sprawy:
Wniosek składa się w sekretariacie Urzędu Miejskiego przy Placu Poniatowskiego 3 (parter).
Czas załatwienia :
Od daty wpłynięcia zgłoszenia pisemnego – maksymalnie miesiąc.
Podstawa prawna :
- Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(Dz. U. z 1997 r. Nr 132, poz. 622 z późn. zm.)