zajęcie pasa drogowego na cele budowlane

Miejsce załatwienia sprawy:

Wydział Nadzoru Komunalnego Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, ul. Opatowska 3a
tel. 015/832-22-28, wew. 129

godziny pracy:
poniedziałek 7.00 - 15.00
wtorek 8.00 - 16.00
środa-piątek 7.00 - 15.00

Wymagane dokumenty:
·        Wniosek o zajęcie pasa drogowego, który zawierał będzie:
-         nazwę jednostki
-         określenie nazwy zajmowanego pasa drogowego
-         określenie celu zajęcia
-         planowany okres zajęcia pasa
-         określenie powierzchni zajęcia pasa drogowego
-         określenie osoby odpowiedzialnej za bezpieczeństwo ruch kołowego i pieszego
-         kserokopię pozwolenia na budowę
-         dołączoną mapę sytuacyjno – wysokościową  1:500

Sposób załatwienia sprawy:
Druki dostępne w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta przy Placu Poniatowskiego 3, oraz Wydziale Nadzoru Komunalnego.
Wniosek o zajęcie pasa drogowego składa się w sekretariacie Urzędu Miejskiego przy Placu Poniatowskiego 3 /parter/ wraz z opłatą skarbową: 5,0 zł za wniosek oraz 0,50zł za każdy załącznik, którą należy dokonać w kasie przy Placu Poniatowskiego 3 /I piętro - kasa/.

Czas załatwienia:
Od złożenia właściwie wypełnionego wniosku o zajęcie pasa drogowego – maksymalnie 14 dni.

Sposób naliczenia opłat za zajęcie pasa drogowego określa Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 1986 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o drogach publicznych  (Dz. U. Nr 6, pozycja 33 z 1986 r. z  późn. zm.), § 10  ust. 1, 2 pkt. 2 oraz ust. 3.
Informacja zatwierdzona przez Piotr Szyprowski dnia 14.08.2003 14:01
Opublikowana przez Piotr Szyprowski dnia 14.08.2003 14:01. Odsłon 3289, Wersja 1ikona drukuj
Wersja : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  z 29  
Początek strony