- MOJA SPRAWA
- wpis do ewidencji działalności...
wpis do ewidencji działalności gospodarczej
Miejsce załatwienia sprawy:Wydział Nadzoru Komunalnego Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, ul. Opatowska 3a
tel. 015/832-22-28, wew. 130
godziny pracy:
poniedziałek 7.00 - 15.00
wtorek 8.00 - 16.00
środa-piątek 7.00 - 15.00
Wymagane dokumenty:
• Zgłoszenie o dokonanie wpisu /zmiany/ do ewidencji działalności gospodarczej:
- oznaczenie przedsiębiorcy,
- oznaczenie miejsca zamieszkania i adresu przedsiębiorcy – wskazanie siedziby i adresu zakładu głównego, oddziału,
- określenie przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej,
- data rozpoczęcia działalności gospodarczej.
• Zawiadomienie o zaprzestaniu wykonywania działalności gospodarczej w przypadku rezygnacji z dalszego jej prowadzenia
• Poświadczenie działalności gospodarczej:
- wydanej w formie zaświadczenia 16zł (5zł wniosek i zaświadczenie 11zł),
- wypis z ewidencji 8zł (5zł wniosek i 3 zł wypis).
Sposób załatwienia sprawy:
Druki dostępne w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta przy Placu Poniatowskiego 3 oraz w Wydziale Nadzoru Komunalnego.
Wniosek o dokonanie wpisu składa się w sekretariacie Urzędu Miejskiego przy Placu Poniatowskiego 3 /parter/ wraz z opłatą stałą w kwocie 100 zł, przy zmianie wpisu 50zł, której należy dokonać w kasie przy Placu Poniatowskiego 3 /I pietro/. Zawiadomienie o zaprzestaniu wykonywania działalności gospodarczej składa się wraz z opłatą skarbową w kwocie 5zł w sekretariacie Urzędu Miejskiego.
Czas załatwienia:
Od złożenia właściwie wypełnionego wniosku o dokonanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub zawiadomienia o zaprzestaniu prowadzenia działalności gospodarczej - maksymalnie 14 dni.
Materiały do pobrania:
- Zgłoszenie o dokonanie wpisu /zmiany/ do ewidencji działalności gospodarczej [pobierz wniosek]
- Zawiadomienie o zaprzestaniu wykonywania działalności gospodarczej w przypadku rezygnacji z dalszego jej prowadzenia [pobierz wniosek]