- MOJA SPRAWA
- Wydanie zezwolenia na sprzedaż...
Wydanie zezwolenia na sprzedaż - podawanie napojów alkoholowych
Miejsce załatwienia sprawy:Wydział Nadzoru Komunalnego Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, ul. Opatowska 3a
tel. 015/644-01-00, wew. 130
Wymagane dokumenty:
• Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż - podawanie napojów alkoholowych do spożycia w miejscu lub poza miejscem sprzedaży do którego należy załączyć:
- zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis rejestru przedsiębiorców,
- tytuł prawny do lokalu stanowiącego punkt sprzedaży napojów alkoholowych,
- pisemną zgodę właściciela, użytkownika, zarządcy lub administratora budynku, jeżeli punkt sprzedaży jest zlokalizowany w budynku mieszkalnym wielorodzinnym,
- decyzję właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego, potwierdzającego spełnienie warunków sanitarnych przez punkt sprzedaży.
Usytuowanie placówki sprawdzane jest podczas wizji w terenie.
Sposób załatwiania sprawy:
Wniosek składa się w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sandomierzu przy Placu Poniatowskiego 3 /parter/.
Opłata skarbowa za wniosek wynosi - 5,00 zł i za każdy załącznik - po 0,50 zł.
Czas załatwienia:
Od złożenia kompletnego wniosku - 1 miesiąc.
Podstawa prawna :
Sposób naliczenia opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych określa ustawa z dnia 26 października 1982 o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi /Dz. U. z 2002 r. Nr 147, poz. 1231 z późn. zm./
Materiały do pobrania:
- Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż - podawanie napojów alkoholowych [pobierz wniosek]