Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej budowy i przebudowy pięciu ulic (dróg gminnych) (wygasły...)

Ogłoszenie nr 59745 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.
Sandomierz: Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej budowy i przebudowy pięciu ulic (dróg gminnych) zlokalizowanych na terenie Miasta Sandomierz, jako jedno zadanie, tj.: Budowa ul. Kochanowskiego, Budowa ul. Warzywnej, Budowa ul. Brzozowej, Przebudowa ul. Długiej, Przebudowa ul. Piszczele - w Sandomierzu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 24729-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz, krajowy numer identyfikacyjny 83040992700000, ul. Plac Poniatowskiego  3, 27600   Sandomierz, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 156 440 100, faks 156 440 100, e-mail zp@um.sandomierz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sandomierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej budowy i przebudowy pięciu ulic (dróg gminnych) zlokalizowanych na terenie Miasta Sandomierz, jako jedno zadanie, tj.: Budowa ul. Kochanowskiego, Budowa ul. Warzywnej, Budowa ul. Brzozowej, Przebudowa ul. Długiej, Przebudowa ul. Piszczele - w Sandomierzu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
Or.271.1.2.2017.JPA
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej dla pięciu przedsięwzięć oddzielnie, tj.. - Projekt budowy ul. Kochanowskiego w Sandomierzu – odcinek dł. ok. 230m. W ramach zadania należy zaprojektować drogę wewnętrzną (ciąg pieszo-jezdny), sieć kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieć wodociągową, oświetlenie, kanał technologiczny dla sieci teletechnicznych. - Budowa ul. Warzywnej w Sandomierzu – odcinek dł. ok. 630m. W ramach zadania należy zaprojektować budowę jezdni i chodników, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, wodociągu, oświetlenia, kanał technologiczny dla sieci teletechnicznych. - Budowa ul. Brzozowej w Sandomierzu – odcinek dł. ok. 850m (opracowanie dokumentacji w stadium koncepcji wielobranżowej obejmującej zaprojektowanie - 3 warianty) - Przebudowa ul. Długiej w Sandomierzu – odcinek dł. ok. 1500m. W ramach zadania należy zaprojektować przebudowę jezdni, budowę chodników, kanalizacji deszczowej (ok. 1900m) i sanitarnej, wodociągu, oświetlenia, kanał technologiczny dla sieci teletechnicznych. - Przebudowa ul. Piszczele w Sandomierzu – dł. ok. 200m. W ramach zadania należy zaprojektować przebudowę jezdni, chodników, wodociągu, oświetlenia, budowę kanalizacji deszczowej, kanał technologiczny dla sieci teletechnicznych. Orientacyjny zakres zamówienia w/g załączników graficznych stanowiących zał. nr 1,2,3,4,5 do umowy. Realizacja zadania obejmuje również zaprojektowanie budowy/przebudowy oraz infrastruktury towarzyszącej związanej i niezwiązanej z drogą w tym projekty usunięcia kolizji istniejącej infrastruktury technicznej z projektowanymi drogami w zakresie m.in. branży sanitarnej, tj. kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej, gazowej oraz elektroenergetycznej, oświetlenia, teletechnicznej, itp. oraz pełnienie funkcji nadzoru autorskiego w trakcie realizacji którejkolwiek inwestycji. Zakres opracowania dla każdego zadania będzie obejmował w szczególności : 1)Aktualizację podkładów sytuacyjno – wysokościowych w skali 1 : 500, tj. opracowanie mapy do celów projektowych z inwentaryzacją infrastruktury podziemnej i nadziemnej w wersji papierowej i cyfrowej – 3 szt. 2) Wypis i wyrys z mapy ewidencji gruntów w zakresie obejmującym lokalizację inwestycji . 3) Opracowanie projektów podziałów nieruchomości w razie potrzeby 4) Przygotowanie materiałów do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego w niezbędnym zakresie (jeżeli takie decyzje będą potrzebne). 5) Uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego w niezbędnym zakresie. 6) Uzyskanie warunków technicznych ewentualnych przebudów i kolizji infrastruktury podziemnej i nadziemnej. 7) Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko i operatu wodno - prawnego (jeżeli takie będą potrzebne). 8) Uzyskanie pisemnej zgody od właścicieli działek na przebieg trasy uzbrojenia przez działki stanowiące ich własność w formie oświadczeń , że nie będą wnosić zastrzeżeń w toku postępowania administracyjnego o wydanie pozwolenia na budowę oraz podczas prowadzenia robót (jeżeli takie będą potrzebne). 9)Uzyskanie wszelkich decyzji, uzgodnień, opinii, pozwoleń, itp. wymaganych przy opracowaniu kompletnych projektów budowy lub przebudowy dróg o których mowa w § 1 właściwych dla procedury zgłoszenia robót, pozwolenia na budowę lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 10) Opracowanie koncepcji wielobranżowych i uzgodnienie ich z Zamawiającym dla każdego zadania osobno. 11) Wykonanie projektu budowlanego na mapach w skali 1:500 w branżach niezbędnych do zrealizowania inwestycji (uzyskania pozwolenia na budowę) – po 4 (dla każdego zadania) egzemplarzy wersji papierowej z każdej branży oraz kompletnej wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawców (doc, pdf, dwg ) – 3 szt.- dla każdego zadania oddzielnie. 12) Wykonanie projektu wykonawczego na mapach cyfrowych w skali 1:250 w branżach niezbędnych do realizacji inwestycji (przetarg i budowa) – po 3 (dla każdego zadania) egzemplarze wersji papierowej z każdej branży oraz kompletnej wersji elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawców (doc, pdf, dwg ) – 3 szt.- dla każdego zadania oddzielnie. 13) Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwalającej na prowadzenie robót budowlanych, tj. przekazanie Zamawiającemu przyjętego wniosku zgłoszenia robót budowlanych lub uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, lub uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej 14) Opracowanie przedmiaru robót do każdej branży projektu - po 2 egz. ( dla każdego zadania) w formie papierowej i elektronicznej w formacie dostępnym dla Wykonawców (doc, pdf oraz w wersji edytowalnej). 15) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego do każdej branży projektu w 2 egz. (dla każdego zadania) w formie papierowej i elektronicznej na oddzielnej płycie w formacie dostępnym (doc, pdf oraz w wersji edytowalnej), 16) Opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych – po 3 egzemplarze w wersji papierowej i elektronicznej. 17) Sporządzenie instrukcji planu BIOZ. 18) Przekazanie przedmiotu zamówienia wraz z wykazem zawartości oraz oświadczeniami o kompletności i prawidłowości wykonania dokumentacji. Przedmiot zamówienia opisany jest przez niżej wymienione dokumenty stanowiące Rozdział II SIWZ projekt umowy: 1. Załącznik nr 1 do umowy - Załącznik graficzny – Lokalizacja Budowa ul. Kochanowskiego w Sandomierzu w skali 1:1000 2. Załącznik nr 2 do umowy - Załącznik graficzny – Lokalizacja Budowa ul. Piszczele w Sandomierzu w skali 1:1000 3. Załącznik nr 3 do umowy - Załącznik graficzny – Lokalizacja Budowa ul. Brzozowej w Sandomierzu w skali 1:2000 4. Załącznik nr 4 do umowy - Załącznik graficzny – Lokalizacja Budowa ul. Warzywnej w Sandomierzu w skali 1:1000 5. Załącznik nr 5 do umowy - Załącznik graficzny – Lokalizacja Budowa ul. Długa w Sandomierzu w skali 1:2000
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
   
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT132600
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
WTU sp.zo.o.,  biuro@wtu.com.pl,  ul. Karkonoska 10,  53-015,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 219887,10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 83640,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 547350,00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

powrót...
Brak załączników
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 06.04.2017
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 06.04.2017. Wygasa 20.04.2017. Odsłon 30893
Początek strony