Dostawa sprzętu komputerowego, wyposażenia multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych wraz z montaże (wygasły...)

Ogłoszenie nr 500301365-N-2018 z dnia 17-12-2018 r.
Gmina Sandomierz: Dostawa sprzętu komputerowego, wyposażenia multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych wraz z montażem, instalacją i konfiguracją.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
zamówienie jest realizowane w ramach umowy nr RPSW.08.03.03-26-0039/17-00 o dofinansowanie projektu: ,,Akademia Kompetencji Kluczowych’’ w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Oś priorytetowa RPSW.08.00.00 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo. Działanie RPSW.08.03.00 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego. Poddziałanie RPSW.08.03.03 Rozwój edukacji kształcenia ogólnego w zakresie stosowania TIK (projekty konkursowe).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 653534-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sandomierz, Krajowy numer identyfikacyjny 83040992700000, ul. Plac Poniatowskiego  3, 27-600   Sandomierz, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 15 815 41 00, e-mail przetargi@um.sandomierz.pl, faks 15 815 41 01.
Adres strony internetowej (url): www.sandomierz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, wyposażenia multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych wraz z montażem, instalacją i konfiguracją.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
Or.271.1.24.2018.JPA
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego, wyposażenia multimedialnego, pomocy dydaktycznych tj. laptopy – 30 sztuk, drukarki laserowe kolorowe – 3 sztuki, wizualizer – 1 sztuka, urządzenia wielofunkcyjne – 2 sztuki, tablice interaktywne – 2 sztuki, rzutnik i uchwyty – 2 sztuki, monitor interaktywny wraz z oprogramowaniem i komputerem – 1 sztuka, aparat fotograficzny kompaktowy ze statywem i kartą pamięci – 1 sztuka, drukarka 3d wraz z oprogramowaniem – 1 sztuka, klocki do budowy robotów – 6 zestawów oraz zakup, montaż i konfiguracja instalacji sieci komputerowej w skład której wchodzą router – 1 sztuka, switch – 1 sztuka, szafa przeznaczona do montażu urządzeń z obudową – 1 sztuka, dysk zewnętrzny usb 2TB – 1 sztuka, przewód UTP5e – 250 mb., listwa zasilająca do Rack – 1 sztuka, półki do szafy Rack – 2 sztuki, obudowa TPR4 – 3 sztuki, punkt dostępowy – 3 sztuki, materiały instalacyjne wg potrzeb.Ww zamówienie jest realizowane w ramach umowy nr RPSW.08.03.03-26-0039/17-00 o dofinansowanie projektu: ,,Akademia Kompetencji Kluczowych’’ w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Oś priorytetowa RPSW.08.00.00 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo. Działanie RPSW.08.03.00 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego. Poddziałanie RPSW.08.03.03 Rozwój edukacji kształcenia ogólnego w zakresie stosowania TIK (projekty konkursowe). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi rozdział II SIWZ - wzór umowy oraz załącznik nr 1 do wzoru umowy - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa: - Zamawiający nie zastrzega obowiązku wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. - Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. - Zgodnie z art. 36 b Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. - Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust 1 upzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6

Dodatkowe kody CPV: 32413100-2, 32422000-7, 42962000-7, 38652100-1, 32322000-6, 30231320-6, 30232110-8, 30232100-5, 38651000-3, 48700000-5, 48761000-0, 39162100-6, 38651600-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 136758.54
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak

Nazwa wykonawcy: AV MULTIMEDIA Małysz i Spółka, Sp.J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Głowackiego 7/7
Kod pocztowy: 25-368
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 145880.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 145880.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 196952.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 91 ust 3 a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający w celu oceny ofert doliczył do przedstawionych w nich cen podatek od towarów i usług)który miałby obowiązek rozliczyć. Dwie oferty nie zawierały podatku VAT
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 

powrót...
Brak załączników
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 17.12.2018
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 17.12.2018. Wygasa 07.01.2019. Odsłon 30893
Początek strony