- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- Ogłoszenia o zawartych umowach
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Sandomierz wraz z jednostkami organizacyjnymi, (...) (wygasły...)
Ogłoszenie nr 510052762-N-2020 z dnia 24-03-2020 r.
Gmina Sandomierz: Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Sandomierz wraz z jednostkami organizacyjnymi, CZĘŚĆ I: Ubezpieczenie majątku, osób i odpowiedzialności cywilnej Gminy Sandomierz wraz z jednostkami organizacyjnymi, CZĘŚĆ II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Sandomierz i jednostek organizacyjnych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511215-N-2020
Numer ogłoszenia: 511215-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540028878-N-2020
Numer ogłoszenia: 540028878-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sandomierz, Krajowy numer identyfikacyjny 83040992700000, ul. Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 15 815 41 00, e-mail przetargi@um.sandomierz.pl, faks 15 815 41 01.
Adres strony internetowej (url): www.sandomierz.pl
Adres strony internetowej (url): www.sandomierz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Sandomierz wraz z jednostkami organizacyjnymi, CZĘŚĆ I: Ubezpieczenie majątku, osób i odpowiedzialności cywilnej Gminy Sandomierz wraz z jednostkami organizacyjnymi, CZĘŚĆ II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Sandomierz i jednostek organizacyjnych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): RZP.271.1.1.2020.JPA
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
1.Przedmiotem zamówienia jest Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Sandomierz wraz z jednostkami organizacyjnymi: Nazwa Jednostki Adres 1. Urząd Miejski 27-600 Sandomierz Pl. Poniatowskiego,2. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sandomierzu 27-600 Sandomierz ul. Koseły 3A, 3.Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika 27-600 Sandomierz,ul. Okrzei 6,4.Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Króla Kazimierza Wielkiego 27-600 Sandomierz,ul. Mickiewicza 9,5.Szkoła Podstawowa Nr 3,im. Armii Krajowej,27-600 Sandomierz,ul. Flisaków 30,6.Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Jarosława Iwaszkiewicza,27-600 Sandomierz,ul. Mickiewicza 39, 7.Przedszkole Samorządowe nr 1,27-600 Sandomierz,ul. Okrzei 8,8.Oddział Przedszkola Samorządowego Nr 1,27-600 Sandomierz,ul. Parkowa 4,9.Przedszkole Samorządowe Nr 3,27-600 Sandomierz,ul. Słowackiego 9,10.Przedszkole Samorządowe Nr 5,27-600 Sandomierz,ul. Portowa 28,11.Żłobek przy Przedszkolu Samorządowym Nr5, 27-600 Sandomierz,ul. Portowa 28,12.Przedszkole Samorządowe Nr 6,27-600 Sandomierz ul. Por. T. Króla 3,13.Żłobek przy Przedszkolu Samorządowym Nr 6 w Sandomierzu 27-600 Sandomierz,ul. Por. T. Króla 3,14.Przedszkole Samorządowe Nr 7,27-600 Sandomierz,ul. Armii Krajowej 5,15.Świetlica Środowiskowa,27-600 Sandomierz, ul. Słowackiego 15,16.Placówka Wsparcia Dziennego "Przystanek Błonie" ,27-600 Sandomierz,ul. Błonie 55,17.Targowiska Miejskie ,Samorządowy Zakład Budżetowy,27-600 Sandomierz,ul. Przemysłowa 2,18.Centrum Usług Wspólnych 27-600 Sandomierz,ul. Cieśli 2,19.Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu 27-600 Sandomierz,ul. Słowackiego 17A,20.Środowiskowy Dom Samopomocy,27-600 Sandomierz,ul. Katedralna 5 Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części: CZĘŚĆ I:Ubezpieczenie majątku, osób i odpowiedzialności cywilnej Gminy Sandomierz wraz z jednostkami organizacyjnymi. Zakres ubezpieczenia obejmuje: 1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia, w tym z tytułu administrowania drogami. 2.Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk. 3.Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. 4.Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. CZĘŚĆ II:Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Sandomierz i jednostek organizacyjnych. Zakres ubezpieczenia obejmuje: 1.Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2.Ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty auto casco, 3.Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, 4.Ubezpieczenie assistance. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy w przypadku wyboru jego oferty. Przy czym, ten sam Wykonawca na jedną część zamówienia może złożyć tylko jedną ofertę, pod rygorem odrzucenia oferty. Szczegółowe warunki zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia przedstawione zostały w Rozdziale II Szczegółowe warunki zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV: 66516000-0, 66516400-4, 66516100-1, 66515000-3, 66514110-0, 66512100-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Ubezpieczenie majątku, osób i odpowiedzialności cywilnej Gminy Sandomierz wraz z jednostkami organizacyjnymi.
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 361700.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Generali TU S.A.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Postępu 15 b Kod pocztowy: 02-676 Miejscowość: Warszawa Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 299810.20
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 299810.20 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 338979.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
powrót...
Brak załączników
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 24.03.2020
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 24.03.2020. Wygasa 07.04.2020. Odsłon 30893
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 24.03.2020. Wygasa 07.04.2020. Odsłon 30893