„Przebudowa ulicy Maciejowskiego i ulicy Cieśli w Sandomierzu” (wygasły...)

Ogłoszenie nr 510105124-N-2019 z dnia 28-05-2019 r.
Gmina Sandomierz: „Przebudowa ulicy Maciejowskiego i ulicy Cieśli w Sandomierzu”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542179-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sandomierz, Krajowy numer identyfikacyjny 83040992700000, ul. Plac Poniatowskiego  3, 27-600  Sandomierz, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 15 815 41 00, e-mail przetargi@um.sandomierz.pl, faks 15 815 41 01.
Adres strony internetowej (url): www.sandomierz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa ulicy Maciejowskiego i ulicy Cieśli w Sandomierzu”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RZP.271.1.11.2019.JPA
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji inwestycji polegającej na przebudowie ulic Cieśli i Maciejowskiego w Sandomierzu w zakresie jezdni, parkingów, chodników oraz oświetlenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa, specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót - stanowiąca rozdział II SIWZ (dokumentacja techniczna) oraz rozdział III SIWZ (projekt umowy). Przedmiot umowy realizowany jest z Funduszu Dróg Samorządowych a wykonawca jest uczestnikiem ww. zadania. Dokumentacja składa się z projektów budowlano-wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót. Zestawienie głównych robót budowlanych podane zostało w przedmiarach robót. Ww. zestawienie (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania przetargowego stanowią integralną część SIWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1)wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót, 2)wykonać również wszelkie inne prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji, 3)wykonać dokumentację powykonawczą w 3 egzemplarzach. Wykaz głównych robót budowlanych objętych zadaniem: Zadanie inwestycyjne obejmuje przebudowę istniejących ulic Maciejowskiego i Cieśli w Sandomierzu na długości 0,69km. W stanie istniejącym w/w odcinek ulic Cieśli i Maciejowskiego stanowi jeden ciąg komunikacyjny. Ulice posiadają nawierzchnie bitumiczne o szerokości 5 do 6m oraz chodniki z kostki betonowej w złym stanie technicznym. Oświetlenie ulic jest mało wydajne, w złym stanie technicznym. Odwodnienie następuje poprzez system kanalizacji deszczowej. Na rozpatrywanym odcinku 0,69km, wzdłuż ulic zlokalizowane są zatoki parkingowe (9szt.) oraz zatoki autobusowe (2szt.). Przebudowa obejmuje wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na obydwu ulicach, na odcinku 0,69km oraz wymianę krawężników i obrzeży chodnikowych. W ramach przebudowy wykonana zostanie ponadto regulacja i ujednolicenie szerokości jezdni na całym odcinku do 5,5m (2 pasy ruchu po 2,75m) a także regulacja szerokości chodników do wartości normatywnych. Nastąpi wykonanie nowej nawierzchni chodników oraz wykonanie nowej nawierzchni zatok parkingowych pozostających w złym stanie technicznym. Wymianie będą podlegać istniejące maszty i oprawy oświetleniowe na całym odcinku objętym przebudową. Istniejące wpusty deszczowe przewidziano do regulacji wysokościowej w ramach wymiany nawierzchni. Zmianie ulega lokalizacja zatoki autobusowej, wprowadzone zostaną również 2 nowe przystanki autobusowe. W ramach przebudowy wykonane zostanie nowe oznakowanie poziome i pionowe. Przewidziane roboty budowlane zmieniają parametry geometryczne ulic (szerokość, promień skrętu) w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego. Roboty budowlane konieczne do realizacji niniejszej inwestycji określa dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. UWAGA: Zamawiający zmienia rodzaj materiału krawężników, jakie należy zastosować w ramach realizowanej inwestycji - do wyceny i wbudowania na placu budowy należy przyjąć krawężniki betonowe. Wymiary i rodzaje pozostają jak w dokumentacji technicznej. Dokumentacja tj. projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – rozdz. II SIWZ. W ciągu 10 dni od zawarcia umowy Wykonawca przedłoży harmonogram rzeczowo- finansowy do zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: - roboty budowlane, w tym m.in. brukarskie i związane z wykonywaniem nawierzchni z kostki betonowej; - roboty instalacyjne branży elektrycznej w zakresie budowy oświetlenia ulicznego; - roboty pomocnicze i porządkowe. Szczegóły określone są w § 7 projektu umowy - Rozdział III SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa: - Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. - Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj.: wykonanie prac w zakresie układania nawierzchni z kostki betonowej. - Zgodnie z art. 36 b Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Stosownie do treści art. 36b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 upzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust 1 upzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. - Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie ewentualnego podwykonawstwa określają postanowienia projekt umowy – stanowiącego rozdział III SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0

Dodatkowe kody CPV: 45233330-1, 45233252-0, 45233340-4, 45233253-7, 45400000-1, 45231400-9, 45233290-8, 45112500-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 1303484.44
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1533893.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1533893.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1780015.19
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
powrót...
Brak załączników
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 28.05.2019
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 28.05.2019. Wygasa 11.06.2019. Odsłon 30893
Początek strony