- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- Ogłoszenia o zawartych umowach
„Przebudowa Placu 3 Maja w Sandomierzu – etap II”. (wygasły...)
Ogłoszenie nr 500182499-N-2018 z dnia 01-08-2018 r.
Gmina Sandomierz: „Przebudowa Placu 3 Maja w Sandomierzu – etap II”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
RPSW.06.05.00-26-0008/16 pn. „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich, Oś VI „Rozwój miast” – Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Nazwa projektu lub programu
RPSW.06.05.00-26-0008/16 pn. „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich, Oś VI „Rozwój miast” – Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 549728-N-2018
Numer ogłoszenia: 549728-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sandomierz, Krajowy numer identyfikacyjny 83040992700000, ul. Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 15 815 41 00, e-mail przetargi@um.sandomierz.pl, faks 15 815 41 01.
Adres strony internetowej (url): www.sandomierz.pl
Adres strony internetowej (url): www.sandomierz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie było podzielone na części:
„Przebudowa Placu 3 Maja w Sandomierzu – etap II”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): Or.271.1.9.2018.JPA
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa Placu 3 Maja w Sandomierzu – etap II”. Ww. zadanie realizowane będzie w ramach Projektu RPSW.06.05.00-26-0008/16 pn. „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich, Oś VI „Rozwój miast” – Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji jedynie części inwestycji przewidzianej projektem budowlanym. Część inwestycji objętą zamówieniem określa się jako: ,,Etap II’’ (wg załącznika graficznego nr 1 do SIWZ). Etap I inwestycji obejmujący: Plac z płyt granitowych, budynek WC, fontannę, schody terenowe, został wykonany w 2017 r. W ramach realizacji zamówienia na podstawie niniejszej SIWZ do obowiązków Wykonawcy należy dowiązanie i dopasowanie wykonywanych robót do elementów i obiektów zrealizowanych w etapie I inwestycji. Dokumentacja budowlana (w tym projekt budowlany/wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót) opracowana została w pełnym zakresie, dla inwestycji w docelowym kształcie i na potrzeby niniejszego zamówienia, powinna być wykorzystana jedynie w niezbędnym zakresie, pozwalającym na realizację Etapu II zadania. Zestawienie głównych robót budowlanych podane zostało w przedmiarze robót, obejmuje ono etap II inwestycji. W ramach realizacji II etapu - przebudowa Placu 3 Maja zakres robót wskazano na załączniku graficznym Nr 1 do SIWZ i obejmuje on m. in.: Część architektoniczna: 1. Roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, układanie nawierzchni z płyt chodnikowych brukowych płukanych o wymiarach 60x60x6 lub 50x50x7 w ciągu ul. Koseły ( powierzchnia ok. 365 m2). 2. Zagospodarowanie terenu z obiektami małej architektury – salon miejski w skład którego wchodzą urządzenia ze stali nierdzewnej takie jak.: donice – szt. 9, ławki – szt.3, hamak – szt.1, stolik z ławką – szt.1. 3. Zagospodarowanie zielenią: - prace przygotowawcze na powierzchni ok. 725 m2, - założenie zieleni: drzewa liściaste – 9 szt., krzewy liściaste i iglaste – ok. 1095 szt., trawy ozdobne - ok. 266 szt., byliny – ok. 834 szt., rośliny cebulowe – ok. 96 szt. - ułożenie agrowłókniny i wysypanie kory na powierzchni około 725 m2. Część instalacyjna: 1. Montaż i uruchomienie telewizji dozorowej poprzez instalację 4 kamer na istniejących słupach oświetleniowych oraz instalację rejestratora – urządzenia do cyfrowego zapisu obrazu w pomieszczeniu istniejącej toalety. UWAGA !!! : Przy przygotowywaniu kosztorysu ofertowego należy uwzględnić jedynie te elementy, które są związane z zakresem robót objętych zamówieniem pn. Przebudowa Placu 3 Maja w Sandomierzu – etap II. Z uwagi na to ,że dokumentacja budowlana (m. in. przedmiar robót) była opracowana w pełnym zakresie, dla realizacji całej inwestycji, w celu prawidłowego przygotowania oferty należy wycenić wyłącznie te elementy, które są niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia. W tym zakresie opracowany przedmiar robót stanowiący Rozdział II SIWZ (poszczególne pozycje przedmiarowe) oraz sporządzony wykaz robót stanowiący zał. nr 2 do SIWZ ma charakter jedynie pomocniczy. Wykonawca oświadcza, że uwzględnił i wycenił wszystkie elementy niezbędne do realizacji Etapu II zadania inwestycyjnego. Dokumentacja techniczna w wersji elektronicznej (projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary) stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Rozdział II SIWZ. Wskazanym jest, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu na którym będzie realizowane zadanie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Przedmiot zamówienia opisany jest w Załączniku graficznym – zał. 1 do SIWZ, w Wykazie robót objętych zamówieniem - zał. nr 2 do SIWZ oraz Rozdziale II SIWZ (dokumentacja techniczna) i Rozdziale III SIWZ (projekt umowy). Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm) osób wykonujących czynności: - roboty brukarskie, - roboty związane z wykonaniem zieleni, - roboty: sieci elektryczne . (wymagania dot. zatrudnienia osób na umowę o pracę zawiera § 24 wzoru umowy). Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa: - Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. - Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. wykonanie robót nawierzchniowych wraz z konstrukcjami chodników oraz zagospodarowanie zielenią. - Dopuszcza się zlecenie podwykonawcom wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie monitoringu oraz małej architektury (salon miejski). - Zgodnie z art. 36 b Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Stosownie do treści art. 36b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 upzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust 1 upzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. - Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie ewentualnego podwykonawstwa określają postanowienia Projektu umowy – stanowiącego Rozdział III SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 51314000-6
Dodatkowe kody CPV: 32333100-7, 45233253-7, 77310000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 377388.57
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Produkcyjno – Handlowym INTERBET
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Batalionów Chłopskich 10 Kod pocztowy: 39-400 Miejscowość: Tarnobrzeg Kraj/woj.: podkarpackie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 549881.59
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 549881.59 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 549881.59 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 12% |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
powrót...
Brak załączników
Informacja zatwierdzona przez Grzegorz Flejszar dnia 01.08.2018
Opublikowana przez Grzegorz Flejszar dnia 01.08.2018. Wygasa 22.08.2018. Odsłon 30884
Opublikowana przez Grzegorz Flejszar dnia 01.08.2018. Wygasa 22.08.2018. Odsłon 30884