Ogłoszenie nr 337040 - 2016
z dnia 2016-11-04 r.
Sandomierz:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Sandomierza w sezonie 2016/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 324248-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 327685-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYPostępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
- mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz, krajowy numer identyfikacyjny
83040992700000, ul.
Plac Poniatowskiego
3,
27600
Sandomierz, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
156 440 100, faks
156 440 100, e-mail
zp@um.sandomierz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sandomierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone
przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest
podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało
udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I
należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Sandomierza w sezonie 2016/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
Or.271.1.16.2016.JPAII.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest usługa
1.Przedmiot zamówienia obejmuje:
a.Stałe zimowe utrzymanie dróg gminnych wymienionych w Zał. nr 1 do SIWZ
przy założeniu szerokości ulicy 6m, o łącznej długości 25 769 mb
poprzez odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej
b.Interwencyjne zimowe utrzymanie dróg gminnych nie wymienionych
w Zał. nr 1 do SIWZ poprzez odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości
zimowej
c.Gotowość do wykonywania usług (nadzór, dyżury, gotowość do pracy
sprzętu
i operatorów, monitorowanie panujących warunków atmosferycznych w
terenie objętym umową)
d.Przygotowanie i utrzymanie w gotowości pojazdów, sprzętu oraz
materiałów do usuwania śliskości i odśnieżania
e.Przygotowanie mieszanki piaskowo-solnej do posypywania, magazynowanie,
zabezpieczenie
f.Rozstawienie 40 szt. skrzyń na mieszankę piaskowo-solną będących
własnością Zamawiającego oraz 25 skrzyń będących własnością Wykonawcy w
miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. W okresie trwania umowy
uzupełnianie skrzyń a po zakończeniu umowy ich uprzątnięcie - wykaz
skrzyń stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
g.Po zakończeniu akcji zimowego utrzymania dróg uprzątnięcie
zalegającego piachu i błota z dróg miejskich wymienionych w Zał. nr 1 do
SIWZ.
2.Realizacja usługi o której mowa w pkt 1 ppkt a i b polegać będzie na
zapewnieniu bezpieczeństwa ruchu drogowego, nie dopuszczeniu do przerw w
komunikacji na skutek zasp śnieżnych, gołoledzi i zlodowaciałego lub
ubitego śniegu a w przypadku nagromadzenia nadmiernej ilości śniegu jego
wywiezienie.
3.Prace o których mowa w pkt. 1 należy prowadzić w taki sposób, aby:
a.Utrzymać przejezdność dróg w szczególności skrzyżowań i podjazdów,
poprzez posypywanie jezdni materiałami do usuwania śliskości zimowej
oraz odśnieżanie jezdni, zwalczanie i zapobieganie gołoledzi, oblodzeń,
zlodowaceń, itp.
b.nie powodować zasypywania chodników oraz wjazdów na teren posesji
c.Nagromadzoną nadmierną ilość śniegu wywieźć w miejsce zapewnione przez
Wykonawcę
4.Dla realizacji pełnego zakresu usług związanych z zimowym utrzymaniem
dróg miejskich w okresie obowiązywania umowy Wykonawca będzie
zobowiązany do:
a.Pełnienia stałego nadzoru i monitoringu stanu nawierzchni dróg
przekazanych Wykonawcy do zimowego utrzymania
b.Pełnienia dyżuru telefonicznego przez całą dobę
c.Przekazywanie Zamawiającemu Informacji o podjęciu zimowego utrzymania
dróg w ciągu 12 godzin (fax).
d.Prowadzenia dokumentacji akcji zimowego utrzymania dróg zawierającej
dziennik dyżurów, dziennik pracy sprzętu
e.Podejmowania samodzielnych decyzji w zakresie rodzaju i ilości użytego
specjalistycznego sprzętu, sposobu odśnieżania i zwalczania śliskości
zimowej, ilości zatrudnionych pracowników przy akcji zimowego utrzymania
dróg.
5.Akcja stałego zimowego utrzymania dróg gminnych wymienionych w
załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ podejmowana będzie każdorazowo z
inicjatywy Wykonawcy, doby w zależności od warunków atmosferycznych i
bieżących potrzeb.
6.Interwencyjne zimowe utrzymanie dróg gminnych niewymienionych w
załączniku Nr 1 do SIWZ, Wykonawca będzie podejmował jednorazowo
wyłącznie na zlecenie osób upoważnionych.
7.Przystąpienie do akcji stałego zimowego utrzymania dróg w porze
dziennej tj. w godz. 6.00 - 22.00, również w dni ustawowo wolne od pracy
następuje każdorazowo w porozumieniu z Zamawiającym. Decyzję o podjęciu
akcji stałego zimowego utrzymania dróg w porze nocnej tj. w godz. 22.00
- 6.00 Wykonawca podejmuje samodzielnie.
8.Rozpoczęcie robót w sezonie zimowym rozpoczyna się w porozumieniu
z Zamawiającym z chwilą wystąpienia opadów śniegu, śliskości a
zakończone
do całkowitego ustąpienia warunków zimowych.
9.Rozstawienie skrzyń na mieszankę piaskowo-solną winno zostać wykonane
do 20 listopada 2016 roku.
10.Uprzątnięcie skrzyń na mieszankę piaskowo-solną winno zostać wykonane
do 30 kwietnia 2017 roku.
11.Uprzątnięcie nagromadzonego piachu i błota po sezonie zimowym winno
nastąpić do 30 kwietnia 2017 roku.
12.Decyzję o rozpoczęciu uprzątania skrzyń oraz podjęciu pozimowego
oczyszczania dróg Wykonawca podejmie w porozumieniu z Zamawiającym.
13.Wszystkie materiały użyte do zimowego utrzymania dróg powinny
spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27
października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków,
jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placachII.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2,
90610000-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT373133.92
WalutaPLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp z o.o.,
,
ul. Przemysłowa 12,
27-600,
Sandomierz, kraj/woj.
świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 388141.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 388141.99
>
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 388141.99
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu
oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
|