Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Sandomierza w sezonie 2016/2017 (wygasły...)

Ogłoszenie nr 337040 - 2016 z dnia 2016-11-04 r. Sandomierz:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Sandomierza w sezonie 2016/2017

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 324248-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 327685-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYPostępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz, krajowy numer identyfikacyjny 83040992700000, ul. Plac Poniatowskiego  3, 27600   Sandomierz, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 156 440 100, faks 156 440 100, e-mail zp@um.sandomierz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sandomierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Sandomierza w sezonie 2016/2017 Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
Or.271.1.16.2016.JPAII.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: a.Stałe zimowe utrzymanie dróg gminnych wymienionych w Zał. nr 1 do SIWZ przy założeniu szerokości ulicy 6m, o łącznej długości 25 769 mb poprzez odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej b.Interwencyjne zimowe utrzymanie dróg gminnych nie wymienionych w Zał. nr 1 do SIWZ poprzez odśnieżanie oraz zwalczanie śliskości zimowej c.Gotowość do wykonywania usług (nadzór, dyżury, gotowość do pracy sprzętu i operatorów, monitorowanie panujących warunków atmosferycznych w terenie objętym umową) d.Przygotowanie i utrzymanie w gotowości pojazdów, sprzętu oraz materiałów do usuwania śliskości i odśnieżania e.Przygotowanie mieszanki piaskowo-solnej do posypywania, magazynowanie, zabezpieczenie f.Rozstawienie 40 szt. skrzyń na mieszankę piaskowo-solną będących własnością Zamawiającego oraz 25 skrzyń będących własnością Wykonawcy w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. W okresie trwania umowy uzupełnianie skrzyń a po zakończeniu umowy ich uprzątnięcie - wykaz skrzyń stanowi Zał. nr 2 do SIWZ. g.Po zakończeniu akcji zimowego utrzymania dróg uprzątnięcie zalegającego piachu i błota z dróg miejskich wymienionych w Zał. nr 1 do SIWZ. 2.Realizacja usługi o której mowa w pkt 1 ppkt a i b polegać będzie na zapewnieniu bezpieczeństwa ruchu drogowego, nie dopuszczeniu do przerw w komunikacji na skutek zasp śnieżnych, gołoledzi i zlodowaciałego lub ubitego śniegu a w przypadku nagromadzenia nadmiernej ilości śniegu jego wywiezienie. 3.Prace o których mowa w pkt. 1 należy prowadzić w taki sposób, aby: a.Utrzymać przejezdność dróg w szczególności skrzyżowań i podjazdów, poprzez posypywanie jezdni materiałami do usuwania śliskości zimowej oraz odśnieżanie jezdni, zwalczanie i zapobieganie gołoledzi, oblodzeń, zlodowaceń, itp. b.nie powodować zasypywania chodników oraz wjazdów na teren posesji c.Nagromadzoną nadmierną ilość śniegu wywieźć w miejsce zapewnione przez Wykonawcę 4.Dla realizacji pełnego zakresu usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg miejskich w okresie obowiązywania umowy Wykonawca będzie zobowiązany do: a.Pełnienia stałego nadzoru i monitoringu stanu nawierzchni dróg przekazanych Wykonawcy do zimowego utrzymania b.Pełnienia dyżuru telefonicznego przez całą dobę c.Przekazywanie Zamawiającemu Informacji o podjęciu zimowego utrzymania dróg w ciągu 12 godzin (fax). d.Prowadzenia dokumentacji akcji zimowego utrzymania dróg zawierającej dziennik dyżurów, dziennik pracy sprzętu e.Podejmowania samodzielnych decyzji w zakresie rodzaju i ilości użytego specjalistycznego sprzętu, sposobu odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej, ilości zatrudnionych pracowników przy akcji zimowego utrzymania dróg. 5.Akcja stałego zimowego utrzymania dróg gminnych wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ podejmowana będzie każdorazowo z inicjatywy Wykonawcy, doby w zależności od warunków atmosferycznych i bieżących potrzeb. 6.Interwencyjne zimowe utrzymanie dróg gminnych niewymienionych w załączniku Nr 1 do SIWZ, Wykonawca będzie podejmował jednorazowo wyłącznie na zlecenie osób upoważnionych. 7.Przystąpienie do akcji stałego zimowego utrzymania dróg w porze dziennej tj. w godz. 6.00 - 22.00, również w dni ustawowo wolne od pracy następuje każdorazowo w porozumieniu z Zamawiającym. Decyzję o podjęciu akcji stałego zimowego utrzymania dróg w porze nocnej tj. w godz. 22.00 - 6.00 Wykonawca podejmuje samodzielnie. 8.Rozpoczęcie robót w sezonie zimowym rozpoczyna się w porozumieniu z Zamawiającym z chwilą wystąpienia opadów śniegu, śliskości a zakończone do całkowitego ustąpienia warunków zimowych. 9.Rozstawienie skrzyń na mieszankę piaskowo-solną winno zostać wykonane do 20 listopada 2016 roku. 10.Uprzątnięcie skrzyń na mieszankę piaskowo-solną winno zostać wykonane do 30 kwietnia 2017 roku. 11.Uprzątnięcie nagromadzonego piachu i błota po sezonie zimowym winno nastąpić do 30 kwietnia 2017 roku. 12.Decyzję o rozpoczęciu uprzątania skrzyń oraz podjęciu pozimowego oczyszczania dróg Wykonawca podejmie w porozumieniu z Zamawiającym. 13.Wszystkie materiały użyte do zimowego utrzymania dróg powinny spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placachII.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2, 90610000-6, SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

   
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT373133.92
WalutaPLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp z o.o.,  ,  ul. Przemysłowa 12,  27-600,  Sandomierz,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 388141.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 388141.99
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 388141.99
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.


Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki


Brak załączników
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 04.11.2016
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 04.11.2016. Wygasa 18.11.2016. Odsłon 30893
1