Rozbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku gospodarczego na potrzeby zaplecza dla obiektów spor (wygasły...)

Sandomierz: Rozbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku gospodarczego na potrzeby zaplecza dla obiektów sportowych w Szkole Podstawowej Nr 1 w Sandomierzu przy ul. Okrzei 6 - II etap

Numer ogłoszenia: 64861 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

 


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14753 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku gospodarczego na potrzeby zaplecza dla obiektów sportowych w Szkole Podstawowej Nr 1 w Sandomierzu przy ul. Okrzei 6 - II etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku gospodarczego na potrzeby zaplecza dla obiektów sportowych w Szkole Podstawowej Nr 1 w Sandomierzu przy ul. Okrzei 6. Podstawowe dane budynku po rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania: - powierzchnia zabudowy - 177,45m2 - kubatura zewnętrzna budynku - 780,40 m3 - wysokość kondygnacji przyziemia - 3,0m - wysokość kondygnacji poddasza nieużytkowego - 2,23m - wymiary budynku w obu kierunkach - 20,97m x 8,42m - budynek bez podpiwniczenia, - budynek z poddaszem nieużytkowym. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1. Roboty wykończeniowe: - wykonanie ścianek działowych, - wykonanie tynków wewnętrznych, - montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, - montaż ślusarki drzwiowej zewnętrznej, - wykonanie warstw podłogowych parteru wraz z izolacją z folii i styropianu, - wykonanie posadzek z płytek gres, - wykonanie okładziny ściennej z płytek, - malowanie ścian i sufitów, - wykonanie docieplenia ścian płytami styropianowymi wraz z wyprawą elewacyjną. 2. Roboty instalacyjne branży elekrycznej : - wykonanie instalacji zasilającej rozdzielnice, - wykonanie instalacji oświetleniowej, - wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V, - wykonanie instalacji telefonicznej, - wykonanie rozdzielnic 0,4kv, - wykonanie instalacji uziomu i odgromowej 3. Roboty instalacyjne branży sanitarnej: - montaż instalacji wody ciepłej i zimnej z tworzyw sztucznych wraz z osprzętem (zawory, baterie), -montaż instalacji kanalizacji sanitarnej z PCV wraz z osprzętem (umywalki, zlewozmywaki, ustępy, pisuary, brodziki natryskowe), - montaż instalacji centralnego ogrzewania wraz z osprzętem (zawory, grzejniki), - wykonanie przyłącza wodociągowego, - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej, - wykonanie przyłącza centralnego ogrzewania Opis przedmiotu zamówienia określa Projekt budowlano- wykonawczy i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zawierająca zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości poszczególnych robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.20-2, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-0, 45.42.11.60-3, 45.26.23.21-7, 45.32.00.00-6, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.23.11-0, 45.33.20.00-3, 45.33.23.00-6, 45.33.24.00-7, 45.33.11.00-7, 45.23.11.10-9, 45.23.13.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 20.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

DUD-BUD Spółka Jawna Ł.Duda i M.Nosal, ul.Szujskiego 66/301, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 221364,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 197110,39

Oferta z najniższą ceną: 197110,39 / Oferta z najwyższą ceną: 324909,30

Waluta: PLN

 Termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie– po przekazaniu placu budowy, które nastąpi  w ciągu 7 dni roboczych
od podpisania umowy
zakończenie – 4 miesiące od podpisania umowy.

 


powrót...
Brak załączników
Informacja zatwierdzona przez dnia 21.03.2012
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 21.03.2012. Wygasa 01.05.2012. Odsłon 30893
Początek strony