II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowokosztorysowej
planowanego do realizacji zadania inwestycyjnego
wieloletniego pn.„Przebudowa placu targowego przy ul. Przemysłowej w
Sandomierzu i budowa parkingu w rejonie PGKiM na działce o nr
ewid.1352/32 w Sandomierzu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
OR.271.1.1.2017.JPA
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu kompletnej dokumentacji
projektowo-kosztorysowej planowanego do realizacji zadania
inwestycyjnego wieloletniego pn. Przebudowa placu targowego przy ul.
Przemysłowej w Sandomierzu i budowa parkingu w rejonie PGKiM na
działce o nr ewid.1352/32 w Sandomierzu.
Zakres opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej będzie
obejmował w szczególności:
1. Przygotowanie materiałów wyjściowych do projektowania w tym:
a)aktualizację mapy do celów projektowych w skali 1: 500 ze szczegółową
inwentaryzacją infrastruktury podziemnej i nadziemnej na terenie objętym
zakresem projektowym,
b)wielobranżową koncepcję urbanistyczno-architektoniczną rozwiązań
projektowych, którą należy uzgodnić z Zamawiającym Gminą miejską
Sandomierz–właścicielem placu targowego,
c) wykaz właścicieli działek z mapą ewidencji gruntów terenu objętego
zakresem opracowania w skali 1:1000,
d)uzyskanie warunków technicznych do projektowania od gestorów mediów,
zarządców dróg, itp.
e)uzgodnienie projektu z konserwatorem zabytków (teren objęty zakresem
projektowym znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej),
f)przygotowanie kompletnego wniosku o uzyskanie decyzji o warunkach
zabudowy i zagospodarowania terenu (decyzji o lokalizacji inwestycji
celu publicznego) i uzyskanie decyzji na Zamawiającego.
2. Opracowanie po 5 egz. dokumentacji tj.:
a)projektu budowlanego wielobranżowego do uzyskania pozwolenia na budowę
wraz z wersją elektroniczną,
b)projektu wykonawczego wielobranżowego wraz z wersją elektroniczną.
3. Opracowanie po 3 egz. przedmiaru robót i po 2 egz. kosztorysu
inwestorskiego wszystkich branż wraz z wersją elektroniczną.
4.Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla
wszystkich branż – w formie pisemnej 2 egz. i w formie elektronicznej.
5. Sporządzenie instrukcji planu BIOZ.
6. Uzyskanie kompletnych uzgodnień opracowanych projektów.
7. W razie konieczności uzyskanie decyzji o środowiskowych
uwarunkowaniach – zgodnie z ustawą Prawo ochrony środowiska lub
wykonanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
8.Uzyskanie na Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę , osobno dla
placu targowego i parkingu.
9. Przekazanie Zamawiającemu ww. dokumentacji z jej wykazem,
oświadczeniem o kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami i
sztuką budowlaną w wersji papierowej i wersjach elektronicznych (pdf)
oraz w wersjach edytowalnych na płycie CD-ROM (dwg, docx, xlsx, itp.)
osobno dla placu targowego i parkingu.
Przedmiot zamówienia opisany jest przez niżej wymienione dokumenty
stanowiące Rozdział II SIWZ projekt umowy:
1. Wyszczególnienie zakresu przedsięwzięcia – Załącznik nr 1 do umowy
2. Ogólny zakres tematyczny prac projektowych – Załącznik nr 2 do
umowy
3. Załącznik graficzny – Lokalizacja Placu Targowego przy ul.
Przemysłowej w Sandomierzu w skali 1:1000- Zał.nr 3 do umowy
Informacje dotyczące podwykonawstwa
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowych części zamówienia Zamawiający wyraża zgodę na udział
podwykonawców w realizacji zadania.
- Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których
wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę
firm podwykonawców.
- Stosownie do treści art. 36b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje,
iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na
którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art.
22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,
wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny
podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie
mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w
trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na
wykonanie usługi następuje w trakcie jego realizacji , wykonawca na
żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenia lub oświadczenia lub
dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego
podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy
zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego
podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia
podwykonawcy.
- Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia
wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
- Wymagania Zamawiającego w zakresie ewentualnego podwykonawstwa
określają postanowienia Projektu umowy – stanowiącego Rozdział II SIWZ
- Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia
podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw
wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o
podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ.
Wymagana gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia
odbioru końcowego trzeciej części przedmiotu zamówienia - 36 miesięcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71221000-3
Dodatkowe kody CPV: