Budowa i modernizacja placów zabaw w Sandomierzu (wygasły...)

Ogłoszenie nr 500023443-N-2017 z dnia 05-09-2017 r.

Gmina Miejska Sandomierz: Budowa i modernizacja placów zabaw w Sandomierzu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Sandomierz, Krajowy numer identyfikacyjny 83040992700000, ul. Plac Poniatowskiego  3, 27600   Sandomierz, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 156 440 100, e-mail zp@um.sandomierz.pl, faks 156 440 100.
Adres strony internetowej (url): www.sandomierz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa i modernizacja placów zabaw w Sandomierzu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
Or.271.1.15.2017.DDR
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu zadania pn.: „Budowa i modernizacja placów zabaw w Sandomierzu”, składającego się z następujących zadań: Zadanie 1 - Budowa placu zabaw przy ul. Wielowiejskiej, Wałowej i Sieleckiej w Sandomierzu. Zadanie 2 - Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Sandomierzu. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji, w skład której wchodzi: - projekt budowlano-wykonawczy dla zadania 1, - przedmiar robót dla zadania 1, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla zadania 1, - przedmiar robót dla zadania 2, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - dla zadania 2 w zakresie wykonania nawierzchni poliuretanowej wylewanej (pkt.C,str.23-24 specyfikacji - Roboty w zakresie krycia powierzchni). Stanowiącej Załącznik nr 1 do Zaproszenia. Ogólny zakres robót objęty przedmiotem zamówienia obejmuje: Dla zadania1: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - wykonanie podbudowy pod nawierzchnie, - wykonanie nawierzchni poliuretanowej wylewanej, - wykonanie nawierzchni trawiastej z trawy wysiewanej, - wykonanie chodnika, - dostawę i montaż urządzeń zabawowych, - dostawę i montaż elementów małej architektury, - zagospodarowanie działki placu zabaw - nasadzenia drzew i krzewów. Dla zadania 2: - demontaż i utylizację istniejącej nawierzchni placu zabaw z płyt elastycznych, - wyrównanie, zagęszczenie i ewentualne uzupełnienie istniejącej podbudowy z kruszywa pod nawierzchnię wylewaną poliuretanową, - wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej wylewanej. Projekt, przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawierają zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót, właściwości materiałów oraz wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości poszczególnych robót. Zamawiający informuje, że dołączone przedmiary robót z uwagi na przyjętą ryczałtową formę wynagrodzenia dla Wykonawcy należy traktować jako materiały pomocnicze i informacyjne do sporządzenia wyceny. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy: - wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w projekcie budowlano- wykonawczym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, - wykonać również wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), protokoły, odbiory, czynności, obowiązki i wymogi wynikające ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projektu, - wykonać również dokumentację odbiorową tj. protokoły pomiarów i odbiorów, certyfikaty, świadectwa zgodności, atesty, dokumenty gwarancyjne, itp., - uwzględnić roboty montażowe urządzeń zabawowych znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego, - poinformować Zamawiającego o gotowości terenu placu zabaw (zadanie 1) do montażu urządzeń zabawowych znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego. Informację o gotowości terenu do przeprowadzenia montażu należy przekazać Zamawiającemu z wyprzedzeniem min. 3.tygodniowym. Montaż urządzeń zakupionych przez Zamawiającego, prowadzony będzie przez dostawcę ww. urządzeń zabawowych. Wskazanym jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenów na których będą realizowane zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu objętego pracami oraz ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. Informacje dotyczące podwykonawstwa 1.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. - roboty ziemne, - roboty polegające na wykonaniu podbudów pod nawierzchnię poliuretanową i trawiastą, - wykonanie chodnika, - wykonanie nawierzchni trawiastej, - zagospodarowanie placu zielenią (sadzenie drzew i krzewów). Pozostałe roboty wykonawca może zlecić podwykonawcom. 2.Wykonawca nie może zlecić podwykonawcom całości zadania objętego przedmiotem zamówienia, dopuszcza się zlecenie podwykonawcom części zamówienia. 3.Stosownie do treści art. 36b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4.Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 5.Wymagania Zamawiającego w zakresie ewentualnego podwykonawstwa określają postanowienia załączonego Projektu umowy. 6.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym zał. nr 3 do Zaproszenia. Przedmiot zamówienia opisany jest w Zał. nr 1 (dok. tech.) oraz 2 (wzór umowy) do Zaproszenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0

Dodatkowe kody CPV: 45233340-4, 45233228-3, 45112723-9, 45233200-1, 45112710-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 147809.09
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: DESTAR Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Chmielów 655
Kod pocztowy: 39-442
Miejscowość: Chmielów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 172200,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 172200,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 172200,00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienie z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W przeprowadzonych kolejno dwóch postępowaniach o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego, nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione


Brak załączników
Informacja zatwierdzona przez Dorota Drozdowska-Achenbach dnia 06.09.2017
Opublikowana przez Dorota Drozdowska dnia 06.09.2017. Wygasa 20.09.2017. Odsłon 30893
1