II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa i modernizacja placów zabaw w Sandomierzu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
Or.271.1.15.2017.DDR
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu zadania pn.: „Budowa i modernizacja placów zabaw w Sandomierzu”, składającego się z następujących zadań: Zadanie 1 - Budowa placu zabaw przy ul. Wielowiejskiej, Wałowej i Sieleckiej w Sandomierzu. Zadanie 2 - Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Sandomierzu. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji, w skład której wchodzi: - projekt budowlano-wykonawczy dla zadania 1, - przedmiar robót dla zadania 1, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla zadania 1, - przedmiar robót dla zadania 2, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - dla zadania 2 w zakresie wykonania nawierzchni poliuretanowej wylewanej (pkt.C,str.23-24 specyfikacji - Roboty w zakresie krycia powierzchni). Stanowiącej Załącznik nr 1 do Zaproszenia. Ogólny zakres robót objęty przedmiotem zamówienia obejmuje: Dla zadania1: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - wykonanie podbudowy pod nawierzchnie, - wykonanie nawierzchni poliuretanowej wylewanej, - wykonanie nawierzchni trawiastej z trawy wysiewanej, - wykonanie chodnika, - dostawę i montaż urządzeń zabawowych, - dostawę i montaż elementów małej architektury, - zagospodarowanie działki placu zabaw - nasadzenia drzew i krzewów. Dla zadania 2: - demontaż i utylizację istniejącej nawierzchni placu zabaw z płyt elastycznych, - wyrównanie, zagęszczenie i ewentualne uzupełnienie istniejącej podbudowy z kruszywa pod nawierzchnię wylewaną poliuretanową, - wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej wylewanej. Projekt, przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawierają zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót, właściwości materiałów oraz wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości poszczególnych robót. Zamawiający informuje, że dołączone przedmiary robót z uwagi na przyjętą ryczałtową formę wynagrodzenia dla Wykonawcy należy traktować jako materiały pomocnicze i informacyjne do sporządzenia wyceny. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy: - wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w projekcie budowlano- wykonawczym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, - wykonać również wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), protokoły, odbiory, czynności, obowiązki i wymogi wynikające ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projektu, - wykonać również dokumentację odbiorową tj. protokoły pomiarów i odbiorów, certyfikaty, świadectwa zgodności, atesty, dokumenty gwarancyjne, itp., - uwzględnić roboty montażowe urządzeń zabawowych znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego, - poinformować Zamawiającego o gotowości terenu placu zabaw (zadanie 1) do montażu urządzeń zabawowych znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego. Informację o gotowości terenu do przeprowadzenia montażu należy przekazać Zamawiającemu z wyprzedzeniem min. 3.tygodniowym. Montaż urządzeń zakupionych przez Zamawiającego, prowadzony będzie przez dostawcę ww. urządzeń zabawowych. Wskazanym jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenów na których będą realizowane zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu objętego pracami oraz ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. Informacje dotyczące podwykonawstwa 1.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. - roboty ziemne, - roboty polegające na wykonaniu podbudów pod nawierzchnię poliuretanową i trawiastą, - wykonanie chodnika, - wykonanie nawierzchni trawiastej, - zagospodarowanie placu zielenią (sadzenie drzew i krzewów). Pozostałe roboty wykonawca może zlecić podwykonawcom. 2.Wykonawca nie może zlecić podwykonawcom całości zadania objętego przedmiotem zamówienia, dopuszcza się zlecenie podwykonawcom części zamówienia. 3.Stosownie do treści art. 36b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4.Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 5.Wymagania Zamawiającego w zakresie ewentualnego podwykonawstwa określają postanowienia załączonego Projektu umowy. 6.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym zał. nr 3 do Zaproszenia. Przedmiot zamówienia opisany jest w Zał. nr 1 (dok. tech.) oraz 2 (wzór umowy) do Zaproszenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV: 45233340-4, 45233228-3, 45112723-9, 45233200-1, 45112710-5