II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa budynku przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu, miejscami postojowymi, powierzchniami utwardzonymi, placem zabaw, instalacją gazu, niezbędną infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejącego budynku przedszkola Nr 6 na działce nr ewid.574/11 przy ul. T. Króla 3 w Sandomierzu”. Zadanie realizowane będzie w ramach umowy nr RPSW.07.04.00-26-0056/16-00 o dofinasowanie Projektu RPSW.07.04.00-26-0056/16 pn.”Kompleksowy i wieloaspektowy rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Miasta Sandomierza” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 7.4 „Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej” Osi 7 „Sprawne usługi publiczne” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
Or.271.1.14.2017.JPA
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na budowie budynku przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu, miejscami postojowymi, powierzchniami utwardzonymi, placem zabaw, instalacją gazu, niezbędną infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejącego budynku przedszkola Nr 6 na działce nr ewid.574/11 przy ul. T. Króla 3 w Sandomierzu. Ww. zadanie realizowane będzie w ramach Projektu pn.”Kompleksowy i wieloaspektowy rozwój edukacji przedszkolnej na terenie Miasta Sandomierza”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji, w skład której wchodzi: - projekt budowlany wielobranżowy - projekt wykonawczy wielobranżowy - komplet specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - komplet przedmiarów robót . Ogólny zakres objęty przedmiotem zamówienia obejmuje: - budowę nowego budynku przedszkola Nr 6 przy ul. Tadeusza Króla 3. Budynek w technologii tradycyjnej jako dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony. Ściany budynku wykonane z pustaków ceramicznych z elementami żelbetowymi. Stropy budynku wykonane w technologii stropów gęsto żebrowych. Dach budynku dwuspadowy o konstrukcji drewnianej o nachyleniu połaci ok.8°. Powierzchnia zabudowy - 806,62 m² Powierzchnia użytkowa - 1496,56 m² Powierzchnia całkowita - 1613,24 m² Kubatura - 4489,68 m² Wysokość do okapu - 7,30 m Wysokość do kalenicy - 9,85 m - zagospodarowanie terenu wokół budynku przedszkola (ciągi komunikacyjne, miejsca parkingowe), w tym budowę nowego placu zabaw, - wykonanie przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, teletechnicznego, - usunięcie kolizji linii nN z nowym budynkiem przedszkola, - rozbiórkę starego i budowę nowego ogrodzenia działki przedszkola, - rozbiórka istniejącego budynku przedszkola, - wyposażenie nowo wybudowanego przedszkola. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekt budowlany, wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz przedmiary robót. Zamawiający informuje, że dołączone przedmiary robót z uwagi na przyjętą ryczałtową formę wynagrodzenia dla Wykonawcy należy traktować jako materiały pomocnicze i informacyjne do sporządzenia wyceny. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy: - wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, - wykonać również wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), protokoły, odbiory, czynności, obowiązki i wymogi wynikające ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projektu, - wykonać również dokumentację odbiorową, tj. protokoły pomiarów i odbiorów, certyfikaty, świadectwa zgodności, atesty, dokumenty gwarancyjne, itp., Wskazanym jest, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu na którym będzie realizowane zadanie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu objętego pracami oraz ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami (zgodnie z pkt. 13 ppkt 7-8 SIWZ oraz §28 wzoru umowy). Przedmiot zamówienia opisany jest w Rozdziale II i III do SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm) osób wykonujących czynności: - roboty budowlane, w tym m.in. instalacyjne, brukarskie, murarskie oraz wykończeniowe, - roboty związane z wykonaniem sieci i przyłączy zewnętrznych (kanalizacyjnych, elektrycznych wodociągowych i pozostałych niezbędnych do realizacji zadania), - roboty pomocnicze i porządkowe. (wymagania dot. zatrudnienia osób na umowę o pracę zawiera § 24 wzoru umowy).
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111291-4, 45233250-6, 45342000-6, 37535200-9, 39000000-3, 45300000-0, 45310000-3, 45316100-6, 45330000-9, 45333000-0, 45331000-6, 45331100-7, 45231300-8, 45232140-5, 45231400-9, 32000000-3