ODNOWIENIE ELEWACJI I DACHÓW ZABYTKOWYCH KAMIENIC NA STARYM RYNKU (...) (wygasły...)

Ogłoszenie nr 510044118-N-2020 z dnia 11-03-2020 r.
Gmina Sandomierz: ODNOWIENIE ELEWACJI I DACHÓW ZABYTKOWYCH KAMIENIC NA STARYM RYNKU: Część 1 „Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Zamkowej 10 w Sandomierzu” Część 2 „Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 6 w Sandomierzu” Część 3 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 7 w Sandomierzu” Część 4 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 8 w Sandomierzu” Część 5 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 9 w Sandomierzu” Część 6 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 28 w Sandomierzu” Część 7 „Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 30 w Sandomierzu” Część 8 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Opatowskiej 17 w Sandomierzu”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane jest w ramach Umowy nr RPSW.06.05.00-26-0008/16-00 o dofinansowanie Projektu RPSW.06.05.00-26-0008/16 pn. „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi VI „Rozwój miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502781-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sandomierz, Krajowy numer identyfikacyjny 83040992700000, ul. Plac Poniatowskiego  3, 27-600  Sandomierz, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 15 815 41 00, e-mail przetargi@um.sandomierz.pl, faks 15 815 41 01.
Adres strony internetowej (url): www.sandomierz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODNOWIENIE ELEWACJI I DACHÓW ZABYTKOWYCH KAMIENIC NA STARYM RYNKU: Część 1 „Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Zamkowej 10 w Sandomierzu” Część 2 „Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 6 w Sandomierzu” Część 3 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 7 w Sandomierzu” Część 4 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 8 w Sandomierzu” Część 5 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 9 w Sandomierzu” Część 6 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 28 w Sandomierzu” Część 7 „Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 30 w Sandomierzu” Część 8 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Opatowskiej 17 w Sandomierzu”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RZP.271.1.24.2019.MKA
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie pn.: „Odnowienie elewacji i dachów zabytkowych kamienic na Starym Rynku” prowadzone jest z podziałem na 8 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: Część 1 „Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Zamkowej 10 w Sandomierzu” Część 2 „Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 6 w Sandomierzu” Część 3 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 7 w Sandomierzu” Część 4 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 8 w Sandomierzu” Część 5 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 9 w Sandomierzu” Część 6 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 28 w Sandomierzu” Część 7 „Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 30 w Sandomierzu” Część 8 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Opatowskiej 17 w Sandomierzu” Przedmiotem zamówienia jest realizacja poniższych zadań inwestycyjnych: Część 1 „Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Zamkowej 10 w Sandomierzu” realizowane zgodnie ze zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę ( Zgłoszenie nr AB.6743.1.111.2018 z dnia 15.05.2018r. ) jako zadanie inwestycyjne polegające na wymianie pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, remoncie kominów , remoncie elewacji budynku , cokołów i schodów zewnętrznych , wymianie stolarki okiennej i drzwiowej , wymianie metalowych skrzynek , kratek wentylacyjnych piwnic i zabytkowych lamp z numerami na działce nr ewid. 1071 przy ul. Zamkowej 10. Część 2 „Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 6 w Sandomierzu” realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę ( Decyzja nr 242/2018 znak AB.6740.226.2018 z dnia 12.06.2018r. ) jako zadanie inwestycyjne polegające na wymianie pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, remoncie kominów, remoncie elewacji budynku , cokołów i schodów zewnętrznych , wymianie stolarki okiennej i drzwiowej , wymianie metalowych skrzynek , kratek wentylacyjnych piwnic i zabytkowych lamp z numerami na działce nr ewid. 1121 przy ul. Rynek 6. Część 3 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 7 w Sandomierzu” realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę ( Decyzja nr 245/2018 znak AB.6740.229.2018 z dnia 13.06.2018r. ) jako zadanie inwestycyjne polegające na remoncie elewacji budynku , cokołów i schodów zewnętrznych , wymianie stolarki okiennej i drzwiowej , wymianie metalowych skrzynek , kratek wentylacyjnych piwnic i zabytkowych lamp z numerami na działce nr ewid. 1123/1 przy ul. Rynek 7. Część 4 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 8 w Sandomierzu” realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę (Decyzja nr 246/2018 znak AB.6740.230.2018 z dnia 13.06.2018r.) jako zadanie inwestycyjne polegające na remoncie elewacji budynku, cokołów i schodów zewnętrznych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic i zabytkowych lamp z numerami na działce nr ewid. 1124/4 przy ul. Rynek 8. Część 5 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 9 w Sandomierzu” realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę ( Decyzja nr 244/2018 znak AB.6740.228.2018 z dnia 13.06.2018r. ) jako zadanie inwestycyjne polegające na remoncie elewacji budynku, cokołów i schodów zewnętrznych , wymianie stolarki okiennej i drzwiowej , wymianie metalowych skrzynek , kratek wentylacyjnych piwnic i zabytkowych lamp z numerami na działce nr ewid. 1125/2 przy ul. Rynek 9. Część 6 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 28 w Sandomierzu” realizowane zgodnie ze zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (Zgłoszenie nr AB.6743.1.110.2018 z dnia 21.05.2018r.) jako zadanie inwestycyjne polegające na remoncie elewacji budynku i schodów zewnętrznych , wymianie stolarki okiennej, wymianie metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic i zabytkowych lamp z numerami na działce nr ewid. 1108/1 przy ul. Rynek 28. Część 7 „Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 30 w Sandomierzu” realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę ( Decyzja nr 243/2018 z dnia 12.06.2018r. ) jako zadanie inwestycyjne polegające na wymianie pokrycia dachu, oraz remoncie elewacji budynku, przypory i schodów zewnętrznych, wymianie stolarki drzwiowej na działce nr ewid. 1106 przy ul. Rynek 30. Część 8 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Opatowskiej 17 w Sandomierzu” realizowane zgodnie ze zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę ( Zgłoszenie nr AB.6743.1.107.2018 z dnia 21.05.2018r. ) jako zadanie inwestycyjne polegające na remoncie elewacji budynku i kominów, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic i zabytkowych lamp z numerami na działce nr ewid. 1134/1 przy ul. Opatowskiej 17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia (każdego budynku) określają: dokumentacja projektowa, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca rozdział II SIWZ (dokumentacja techniczna) oraz rozdział III (projekt umowy). Dla każdej części zamówienia (każdego z budynków) opracowano dokumentację projektową odpowiednio pn. a) Dla części 1 „Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Zamkowej 10 w Sandomierzu” b) Dla części 2 „Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 6 w Sandomierzu” c) Dla części 3 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 7 w Sandomierzu” d) Dla części 4 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 8 w Sandomierzu” e) Dla części 5 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 9 w Sandomierzu” f) Dla części 6 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 28 w Sandomierzu ” g) Dla części 7 „Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 30 w Sandomierzu” h) Dla części 8 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Opatowskiej 17 w Sandomierzu” Opis przedmiotu zamówienia dotyczący wszystkich części tj. 1,2,3,4,5,6,7,8. Zestawienie głównych robót budowlanych podane zostało w przedmiarach robót. Ww. zestawienie (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania przetargowego stanowią integralną część SIWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1) wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót, 2) wykonać również wszelkie inne prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji, 3) wykonać dokumentację powykonawczą w 3 egzemplarzach ( w razie konieczności ). Wykaz głównych robót budowlanych objętych zadaniem: a) Opis przedmiotu zamówienia dla części I zadanie pn. „Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Zamkowej 10 w Sandomierzu ” 1) Wymiana pokrycia dachu w tym : rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i łaceniem dachu , rozbiórka orynnowania , wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji dachowej jak krokwie , kleszcze itp. , wykonanie nowego deskowania i łacenia dachu , wykonanie izolacji przeciwwilgociowej połaci dachu , wykonanie nowego pokrycia z dachówki zakładkowej Marsylki wraz z akcesoriami dachowymi jak grzebień okapowy , stopnie i ławy kominiarskie , płotek przeciwśniegowy itp. , montaż okna wyłazowego dachowego , montaż nowego orynnowania i rur spustowych. 2) Izolacja kominów i ogniomurów płytami styropianowymi z wykonaniem powłoki malarskiej. 3) Docieplenie stropu poddasza płytami styropianowymi. 4) Remont instalacji odgromowej . 5) Remont elewacji budynku w zakresie remontu tynków i malowania ścian, wymiany obróbek blacharskich na gzymsach i podokiennikach, oraz remontu kamiennych cokołów i schodów zewnętrznych . 6) Wymiana pozostałej stolarki okiennej i drzwiowej . 7) Wymiana zniszczonych metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic, zabytkowych lamp z numerami itp. które znajdują się w elewacji budynku . b) Opis przedmiotu zamówienia dla części II zadanie pn. „Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 6 w Sandomierzu” 1) Wymiana pokrycia dachu w tym : rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i łaceniem dachu , rozbiórka orynnowania , wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji dachowej jak krokwie , kleszcze itp. , wykonanie nowego deskowania i łacenia dachu , wykonanie izolacji przeciwwilgociowej połaci dachu , wykonanie nowego pokrycia z dachówki zakładkowej Marsylki wraz z akcesoriami dachowymi jak grzebień okapowy , stopnie i ławy kominiarskie, płotek przeciwśniegowy itp. , montaż okien wyłazowych dachowych , montaż nowego orynnowania i rur spustowych. 2) Izolacja kominów i ogniomurów płytami styropianowymi z wykonaniem powłoki malarskiej. 3) Docieplenie stropu poddasza płytami styropianowymi. 4) Remont instalacji odgromowej . 5) Remont elewacji budynku w zakresie remontu tynków i malowania ścian, wymiany obróbek blacharskich na gzymsach i podokiennikach, oraz remontu kamiennych cokołów i schodów zewnętrznych . 6) Wymiana pozostałej stolarki okiennej i drzwiowej . 7) Wymiana zniszczonych metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic, zabytkowych lamp z numerami itp. które znajdują się w elewacji budynku . c) Opis przedmiotu zamówienia dla części III zadanie pn. „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 7 w Sandomierzu” 1) Remont elewacji budynku w zakresie remontu tynków i malowania ścian, wymiany obróbek blacharskich na gzymsach i podokiennikach, remontu płyt balkonowych , oraz remontu kamiennych cokołów i schodów zewnętrznych . 2) Wymiana pozostałej stolarki okiennej i drzwiowej. 3) Wymiana zniszczonych metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic, zabytkowych lamp z numerami itp. które znajdują się w elewacji budynku. d) Opis przedmiotu zamówienia dla części IV zadanie pn. „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 8 w Sandomierzu” 1) Remont elewacji budynku w zakresie remontu tynków i malowania ścian, wymiany obróbek blacharskich na gzymsach i podokiennikach, remontu płyt balkonowych , oraz remontu kamiennych cokołów i schodów zewnętrznych . 2) Wymiana pozostałej stolarki okiennej i drzwiowej. 3) Wymiana zniszczonych metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic, zabytkowych lamp z numerami itp. które znajdują się w elewacji budynku. e) Opis przedmiotu zamówienia dla części V zadanie pn. „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 9 w Sandomierzu ” 1) Remont elewacji budynku w zakresie remontu tynków i malowania ścian, wymiany obróbek blacharskich na gzymsach i podokiennikach, remontu płyt balkonowych , oraz remontu kamiennych cokołów i schodów zewnętrznych . 2) Wymiana pozostałej stolarki okiennej i drzwiowej. 3) Wymiana zniszczonych metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic, zabytkowych lamp z numerami itp. które znajdują się w elewacji budynku. f) Opis przedmiotu zamówienia dla części VI zadanie pn. „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 28 w Sandomierzu ” 1) Remont elewacji budynku w zakresie remontu tynków i malowania ścian, wymiany obróbek blacharskich na gzymsach i podokiennikach, oraz remontu kamiennych cokołów. 2) Wymiana pozostałej stolarki okiennej. 3) Wymiana zniszczonych metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic, zabytkowych lamp z numerami itp. które znajdują się w elewacji budynku. g) Opis przedmiotu zamówienia dla części VII zadanie pn. „Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 30 w Sandomierzu” 1) Rozbiórka pokrycia dachu z dachówki ceramicznej karpiówki, dokonanie przeglądu konstrukcji dachu po rozebraniu pokrycia i wykonanie nowego pokrycia dachu dachówką ceramiczną karpiówką w kolorze dachówki istniejącej. 2) Wykonanie docieplenia stropu poddasza płytami styropianowymi. 3) Wykonanie docieplenia kominów i ogniomurów płytami styropianowymi wraz z wykonaniem na nich wyprawy elewacyjnej tynkarskiej. 4) Dokonanie przeglądu opierzeń blacharskich i orynnowania, oraz odtworzenie instalacji odgromowej. 5) Remont elewacji budynku w zakresie remontu tynków i malowania ścian, remontu uszkodzonych miejsc dekoracji sztukatorskiej, oraz remontu kamiennych cokołów i schodów zewnętrznych, a także przypory od strony południowej i komina ciepłowniczego. 6) Wymiana pozostałej stolarki okiennej i drzwiowej. 7) Wymiana zniszczonych metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic, zabytkowych lamp z numerami itp. które znajdują się w elewacji budynku. h) Opis przedmiotu zamówienia dla części VIII zadanie pn. „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Opatowskiej 17 w Sandomierzu” 1) Remont elewacji budynku w zakresie remontu tynków i malowania ścian, wymiany obróbek blacharskich na gzymsach i podokiennikach, oraz remontu płyt balkonowych, cokołów kamiennych i schodów zewnętrznych. 2) Wykonanie docieplenia kominów płytami styropianowymi wraz z wykonaniem na nich wyprawy elewacyjnej tynkarskiej. 3) Wymiana pozostałej stolarki okiennej i drzwiowej. 4) Wymiana zniszczonych metalowych skrzynek, kratek wentylacyjnych piwnic, zabytkowych lamp z numerami itp. które znajdują się w elewacji budynku. Opis przedmiotu zamówienia dotyczący wszystkich części tj. 1,2,3,4,5,6,7,8. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy Pzp, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. Równoważność materiałów: W sytuacji gdy w przedmiarze robót i STWiOR opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w przedmiarach robót i STWiOR pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały w w/w dokumentach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w/w dokumentami. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przy zapisach o minimalnych wymaganiach parametrów jakościowych, należy rozumieć wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu w stosunku do określonych rozwiązań. Wskazanym jest, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu na którym będzie realizowane zadanie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. W ciągu 10 dni od zawarcia umowy Wykonawca przedłoży harmonogram rzeczowo- finansowy do zaakceptowania przez Zamawiającego osobno dla każdej części tj. części 1,2,3,4,5, 6,7,8 (dla każdego obiektu, którego dotyczy umowa). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: - roboty budowlane, w tym m. in.: tynkarskie, malarskie, ciesielskie, dekarskie, wykończeniowe, konstrukcyjne, - roboty pomocnicze i porządkowe. Szczegóły określone są w § 7 projektu umowy - Rozdział III SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa: - Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. - Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj.: remont tynków, malowanie ścian i remont cokołów kamiennych. - Zgodnie z art. 36 b upzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Stosownie do treści art. 36b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 upzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust 1 upzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. - Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie ewentualnego podwykonawstwa określają postanowienia projekt umowy – stanowiącego rozdział III SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45421000-4, 45442100-8, 45262100-2, 45261000-4, 45111300-1, 45321000-3, 45312311-0, 45453100-8, 45262500-6, 45262510-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Część 1 „Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Zamkowej 10 w Sandomierzu”
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 238992.01
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: KALDO Sp.zo.o.
Email wykonawcy: biuro@kaldo.eu
Adres pocztowy: ul. Holownicza 12
Kod pocztowy: 27-600
Miejscowość: Sandomierz
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 239213.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 239213.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 239213.06
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Część 2 „Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 6 w Sandomierzu”
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 255735.37
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Kaldo Sp. z.o.o.
Email wykonawcy: biuro@kaldo.eu
Adres pocztowy: ul. Holownicza 12
Kod pocztowy: 27-600
Miejscowość: Sandomierz
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 298649.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 298649.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 298649.06
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 

CZĘŚĆ NR: 3   
NAZWA: Część 3 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 7 w Sandomierzu”
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 87263.78
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: KALDO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@kaldo.eu
Adres pocztowy: ul. Holownicza 12
Kod pocztowy: 27-600
Miejscowość: Sandomierz
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 100592.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 100592.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 100592.19
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 

CZĘŚĆ NR: 4   
NAZWA: Część 4 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 8 w Sandomierzu”
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 80138.68
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: KALDO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@kaldo.eu
Adres pocztowy: ul. Holownicza 12
Kod pocztowy: 27-600
Miejscowość: Sandomierz
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 90836.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 90836.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 90836.74
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 

CZĘŚĆ NR: 5   
NAZWA: Część 5 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 9 w Sandomierzu”
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 92259.20
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: KALDO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@kaldo.eu
Adres pocztowy: ul. Holownicza 12
Kod pocztowy: 27-600
Miejscowość: Sandomierz
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 104563.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 104563.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104563.76
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 

CZĘŚĆ NR: 6   
NAZWA: Część 6 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 28 w Sandomierzu”
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 74871.11
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: KALDO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@kaldo.eu
Adres pocztowy: ul.Holownicza 12
Kod pocztowy: 27-600
Miejscowość: Sandomierz
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 80675.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 80675.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 80675.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 

CZĘŚĆ NR: 7   
NAZWA: Część 7 „Wymiana pokrycia dachu i remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Rynek 30 w Sandomierzu”
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 247906.51
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: KALDO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@kaldo.eu
Adres pocztowy: ul. Holownicza 12
Kod pocztowy: 27-600
Miejscowość: Sandomierz
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 301685.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 301685.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 301685.19
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 

CZĘŚĆ NR: 8   
NAZWA: Część 8 „Remont elewacji budynku mieszkalnego przy ul. Opatowskiej 17 w Sandomierzu”
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 165873.35
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: KALDO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@kaldo.eu
Adres pocztowy: ul.Holownicza 12
Kod pocztowy: 27-600
Miejscowość: Sandomierz
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 174916.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 174916.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 174916.88
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.


powrót...
Brak załączników
Informacja zatwierdzona przez Magdalena Chruściel - Kaczorowsk dnia 11.03.2020
Opublikowana przez Magdalena Kaczorowska dnia 11.03.2020. Wygasa 25.03.2020. Odsłon 30893
Początek strony