Budowa dwóch budynków socjalnych przy ul. Lubelskiej w Sandomierzu (wygasły...)

Sandomierz: Budowa dwóch budynków socjalnych przy ul. Lubelskiej w Sandomierzu
Numer ogłoszenia: 149679 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

 


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121685 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dwóch budynków socjalnych przy ul. Lubelskiej w Sandomierzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie dokumentacji projektowej składającej się z: wielobranżowego projektu budowlanego, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (Rozdział II SIWZ). Wykaz dokumentacji obejmującej przedmiot zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynków socjalnych przy ul. Lubelskiej w Sandomierzu. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: a)Budowę dwóch budynków socjalnych jednokondygnacyjnych czterorodzinnego o pow.uż. 101,11 m2 oraz dziewięciorodzinnego o pow.uż.278,51m2, dachy dwuspadowe, b)przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej ze zbiornikami, przył. wody -302,5 m, przył.kan.san.-87,0 m, c)instalacje centralnego ogrzewania, d)wewnętrzną instalację wod-kan, ciepłej wody, e)instalacje elektryczną, f)drogi i ukształtowanie terenu, g)oświetlenie zewnętrzne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania im oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest w przedmiarach robót, stanowiących materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. Wszelkie prace na obiekcie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót Ponadto informujemy: -studnie rewizyjne przyłącza kanalizacji sanitarnej realizować należy zgodnie z projektem budowlanym oraz specyfikacjami technicznymi tj. Ø600mm- tworzywowe. -w wycenie robót ziemnych pod fundamenty budynków socjalnych opierać się należy na przedmiarach dołączonych do przetargu. Zamawiający nie przewiduje wymiany gruntu. -Zasilanie w energię elektryczną budynków socjalnych wykona Zakład Energetyczny na wniosek Zamawiającego. -w przedmiarach izolacji termicznej instalacji wodociągowej należy przyjąć piankę polietylenową grubości 9 mm. -w pozycji 23 przedmiaru instalacji c.o. 4-m przyjąć należy ilość 37 zamurowań. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarach robót, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej, - wszelkie inne roboty, prace, badania (labolatoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające ze specyfikacji (specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiarów robot), -kompleksową obsługę geodezyjną, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na sekcjach mapy zasadniczej. W trakcie realizacji robót należy ponadto stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z terenem wskazanym w SIWZ, na którym będą prowadzone prace oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Zobowiązuje się wykonawcę, aby dokonał wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną budowę od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-7, 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.31.20-6, 45.31.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

P.P.H.U. WIKING Tadeusz Płaneta, Wolica 40, 28-130 Stopnica, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1566122,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 1197022,70

Oferta z najniższą ceną: 1197022,70 / Oferta z najwyższą ceną: 1292021,18

Waluta: PLN.

 Termin realizacji:  do 15.11.2011r.

 


powrót...
Brak załączników
Informacja zatwierdzona przez dnia 27.05.2011
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 27.05.2011. Wygasa 14.06.2011. Odsłon 30893
Początek strony