II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek użyteczności publicznej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
Or.271.1.18.2017.DDR
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na adaptacji budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek użyteczności publicznej na działce nr ewid. 209/3 przy ul. Błonie w Sandomierzu. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji, w skład której wchodzi: - projekt wielobranżowy, - komplet specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych , - komplet przedmiarów robót. Ogólny zakres objęty przedmiotem zamówienia obejmuje adaptację budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu. Budynek znajduje się w stanie surowym zamkniętym. Inwestycja prowadzona była na podstawie adaptacji projektu typowego „Dom w Lukrecji”. Zakres prac do wykonania obejmuje: a) przebudowę klatki schodowej wewnętrznej, b) roboty wykończeniowe (podłoża i posadzki, ścianki działowe, ocieplenie, tynki wewnętrzne, stolarkę drzwiową wewnętrzną i zewnętrzną, roboty malarskie, okładziny i oblicowania ścian, barierki i podokienniki), c) roboty elewacyjne, d) wykonanie instalacji wodociągowej oraz instalacji ciepłej wody wraz z montażem armatury, e) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej w zakresie podejść i urządzeń, f) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem kotła gazowego dwufunkcyjnego z zamkniętą komorą spalania, g) wykonanie instalacji gazowej wraz z montażem urządzeń, h) częściowe wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem opraw oświetleniowych, i) wykonanie opaski zewnętrznej oraz tarasu, j) montaż ogrodzenia, k) zagospodarowanie terenu (ciągi komunikacyjne, miejsca parkingowe, zjazd na działkę). Charakterystyczne parametry budynku po wykonaniu adaptacji: - powierzchnia zabudowy – 84,50m2 - powierzchnia użytkowa – 107,63m2 - powierzchnia całkowita – 136,30m2 - kubatura części ogrzewanej – 314,14m3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz przedmiary robót. Zamawiający informuje, że dołączone przedmiary robót z uwagi na przyjętą ryczałtową formę wynagrodzenia dla Wykonawcy należy traktować jako materiały pomocnicze i informacyjne do sporządzenia wyceny. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy: - wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w projekcie oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, - wykonać również wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), protokoły, odbiory, czynności, obowiązki i wymogi wynikające ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projektu, - wykonać również dokumentację odbiorową, tj. protokoły pomiarów i odbiorów, certyfikaty, świadectwa zgodności, atesty, dokumenty gwarancyjne, dokumentację powykonawczą itp., - uzyskać ostateczna (prawomocną) decyzję pozwolenia na użytkowanie. Wskazanym jest, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu na którym będzie realizowane zadanie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu objętego pracami oraz ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. Przedmiot zamówienia opisany jest w Rozdziale II SIWZ (dokumentacja techniczna) i III do SIWZ (wzór umowy). Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm) osób wykonujących czynności: - roboty budowlane, w tym m.in. instalacyjne, brukarskie, murarskie, elewacyjne, betonowe oraz wykończeniowe, - roboty pomocnicze i porządkowe. (wymagania dot. zatrudnienia osób na umowę o pracę zawiera § 7 wzoru umowy). Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa: Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zadania. - Wykonawca nie może zlecić podwykonawcom całości robót objętych przedmiotem zamówienia - Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Stosownie do treści art. 36b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji , wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenia lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. - Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie ewentualnego podwykonawstwa określają postanowienia Projektu umowy – stanowiącego Rozdział III SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
II.5) Główny Kod CPV: 45111100-9
Dodatkowe kody CPV: 45262500-6, 45262310-7, 45262311-4, 45410000-4, 45321000-3, 45421131-1, 45421000-4, 45431100-8, 45430000-0, 45421146-9, 45262900-0, 45431200-9, 45431000-7, 45442100-8, 45443000-4, 45331100-7, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45332400-7, 45310000-3, 45311100-1, 45342000-6, 45233250-6, 77314100-5, 45111220-6