Przebudowa ul.Sieleckiej w Sandomierzu -wykonanie dodatkowej nawierzchni dł 270mb i szer.4,0 mb (wygasły...)

Sandomierz: Przebudowa ul.Sieleckiej w Sandomierzu -wykonanie dodatkowej nawierzchni dł 270mb i szer.4,0 mb
Numer ogłoszenia: 191895 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul.Sieleckiej w Sandomierzu -wykonanie dodatkowej nawierzchni dł 270mb i szer.4,0 mb.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym - 0,27 km 2.Oczyszczenie mechaniczne i skropienie warstw bitumicznych emulsją asfaltową - 1 080,00 m² 3.Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości po zagęszczeniu 4 cm - 1 080,00 m² 4.Oczyszczenie mechaniczne i skropienie warstw bitumicznych emulsją asfaltową - 1 080,00 m² 5.Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 1 080,00 m². 6.Wykonanie nawierzchni kruszywa kamiennego na poboczach, warstwa górna, grubość warstwy 10 cm - 270,00 m². 7.Inwentaryzacja powykonawcza - 0,27 km.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.13.00-8, 45.31.12.00-2, 45.31.61.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50483,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

 Termin realizacji: 05.09.2014 r.



Brak załączników
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 10.09.2014
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 10.09.2014. Wygasa 25.09.2014. Odsłon 30893
1