„Modernizacja Placu 3 Maja” – etap III (wygasły...)

Ogłoszenie nr 510074596-N-2019 z dnia 16-04-2019 r.
Gmina Sandomierz: „Modernizacja Placu 3 Maja” – etap III

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516558-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sandomierz, Krajowy numer identyfikacyjny 83040992700000, ul. Plac Poniatowskiego  3, 27-600  Sandomierz, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 15 815 41 00, e-mail przetargi@um.sandomierz.pl, faks 15 815 41 01.
Adres strony internetowej (url): www.sandomierz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja Placu 3 Maja” – etap III
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RZP.271.1.3.2019.DDR
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie w ramach Umowy nr RPSW.06.05.00-26-0008/16-00 o dofinansowanie Projektu RPSW.06.05.00-26-0008/16 pn. „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi VI „Rozwój miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, przedsięwzięcie pn. „Modernizacja Placu 3 Maja”–etap III realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę (Decyzja nr 41/2017 z dnia 03.02.2017r. Przebudowa Placu 3 Maja w Sandomierzu) jako zadanie inwestycyjne polegające na realizacji części Placu 3 Maja na działce nr ewid. 435/3, 435/66, 1508/4 przy ul. Plac 3-go Maja w Sandomierzu. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji jedynie części inwestycji przewidzianej projektem budowlanym. Część inwestycji objętą zamówieniem określa się jako: ,,Etap III’’ (wg załącznika graficznego nr 1 do SIWZ). Etap1 inwestycji obejmował: wykonanie placu z płyt granitowych, budynku WC, fontanny, schodów terenowych, został wykonany w 2017 r. i nie stanowi przedmiotu zamówienia. Etap II inwestycji obejmował: wykonanie monitoringu, zieleni i chodnika w obrębie etapu I oraz wykonanie salonu miejskiego w skład którego weszły urządzenia ze stali nierdzewnej takie jak: donice szt. 9, ławki szt. 3, hamak szt.1, stolik z ławą szt.1- został wykonany w 2018 r i nie stanowi przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji zamówienia na podstawie umowy do obowiązków Wykonawcy należy dowiązanie i dopasowanie wykonywanych robót do elementów i obiektów zrealizowanych w etapie I i II inwestycji. Dokumentacja budowlana (w tym projekt budowlany/wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót ) opracowana została w pełnym zakresie, dla inwestycji w docelowym kształcie i na potrzeby niniejszego zamówienia powinna być wykorzystana jedynie w zakresie niezbędnym dla realizacji w/w Etapu nr III. Zestawienie głównych robót dla etapu III podane zostało w przedmiarze robót. W/w zestawienie (poszczególne pozycje przedmiarowe) ma charakter jedynie pomocniczy. Wykonawca oświadcza, że uwzględnił i wycenił wszystkie elementy niezbędne do realizacji Etapu III zadania inwestycyjnego. Wykaz głównych robót budowlanych objętych zadaniem: Część architektoniczna (w zakresie Etapu III) 1. Roboty rozbiórkowe i roboty budowlane w zakresie zagospodarowania Placu 3-go Maja zgodnie z zał. Nr1 do SIWZ 2. Zagospodarowanie terenu z nawierzchniami, obiektami małej architektury, siłownią zewnętrzną, placem zabaw, nawierzchnią bitumiczną na parkingach. 3. Zieleń. 4. Roboty konstrukcyjne w zakresie realizowanych obiektów małej architektury. Część instalacyjna (w zakresie Etapu III) 1. Roboty budowlane w zakresie oświetlenia terenu 2. Roboty budowlane w zakresie zasilania elektrycznego i uziemienia 3. Roboty budowlane w zakresie budowy telewizji dozorowej Dodatkowe informacje Zamawiającego - Oświetlenie wykonać w technologii standardowej led bez fotowoltaiki. - W etapie III ująć należy montaż kamer. Rejestrator zlokalizowany jest w budynku WC na obszarze etapu I. Dokumentacja budowlana w wersji elektronicznej (projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót ,przedmiary) stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Rozdział II – dokumentacja techniczna. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania przetargowego stanowią integralną część SIWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się. W ciągu 10 dni od zawarcia umowy Wykonawca przedłoży harmonogram rzeczowo-finansowy do zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: roboty budowlane, w tym m.in. konstrukcyjne, brukarskie; roboty instalacyjne branży elektrycznej, teletechnicznej; roboty pomocnicze i porządkowe. Szczegóły określone są w § 7 wzoru umowy - Rozdział III SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa: - Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. - Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj.: roboty budowlane w zakresie nawierzchni z płyt chodnikowych betonowych. - Zgodnie z art. 36 b Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Stosownie do treści art. 36b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 upzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust 1 upzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. - Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie ewentualnego podwykonawstwa określają postanowienia projektu umowy (§ 14) – stanowiącego rozdział III SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45223500-1, 45233161-5, 45112710-5, 77314100-5, 45233250-6, 45212140-9, 45311200-2, 45311100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający - Gmina Sandomierz działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2018 poz.1986 z późn. zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Uzasadnienie prawne i faktyczne. Zgodnie z art.93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2018 poz.1986 z późn. zm.)"Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożone zostały trzy oferty. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówił podpisania umowy - pismem z dnia 15.04.2019, a cena kolejnej oferty znacznie przewyższała kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 

powrót...
Brak załączników
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 16.04.2019
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 16.04.2019. Wygasa 30.04.2019. Odsłon 30893
Początek strony