- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- Ogłoszenia o zawartych umowach
Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem w budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Sandom (wygasły...)
Sandomierz: Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem w budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Sandomierzu przy ul.Słowackiego 9
Numer ogłoszenia: 196465 - 2011; data zamieszczenia: 19.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162041 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem w budynku Przedszkola Samorządowego Nr 3 w Sandomierzu przy ul.Słowackiego 9.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są następujące roboty budowlane: 1.Wymiana tablic rozdzielczych (3szt.). 2.Wymiana instalacji oświetleniowej wraz z osprzętem (125 opraw). 3.Wymiana obwodów gniazd wtykowych. 4.Montaż instalacji telewizyjnej. 5.Wymiana wewnętrznych linii zasilających. 6.Wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej i przeciwporażeniowej. 7. Wymiana instalacji sygnalizacyjnej. Opis przedmiotu zamówienia określa Projekt budowlano - wykonawczy i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zawierająca zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości poszczególnych robót (stanowiące Rozdział II SIWZ)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Firma Handlowo-Usługowa ELGRAF, ul.Żeromskiego 5, 27-600 Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62953,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48830,63
Oferta z najniższą ceną: 48830,63 / Oferta z najwyższą ceną: 78459,80
Waluta: PLN.
powrót...
Opublikowana przez Dorota Drozdowska dnia 19.07.2011. Wygasa 10.08.2011. Odsłon 30893