(...) zadanie inwestycyjne polegające na remoncie pomieszczeń parteru Ratusza w Sandomierzu na dział (wygasły...)

Ogłoszenie nr 500270346-N-2018 z dnia 13-11-2018 r.
Gmina Sandomierz: Przedmiotem zamówienia w ramach Umowy nr RPSW.06.05.00-26-0008/16-00 o dofinansowanie Projektu RPSW.06.05.00-26-0008/16 pn. „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi VI „Rozwój miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 jest przedsięwzięcie pn.„Utworzenie Centrum Informacji o Historii Miasta w zabytkowych, dolnych pomieszczeniach Ratusza na Rynku w Sandomierzu”, realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę (Decyzja nr 250/16 z dnia 14.06.2016 r.) jako zadanie inwestycyjne polegające na remoncie pomieszczeń parteru Ratusza w Sandomierzu na działce nr ewid. 1135/1 przy ul. Rynek 1.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
w ramach Umowy nr RPSW.06.05.00-26-0008/16-00 o dofinansowanie Projektu RPSW.06.05.00-26-0008/16 pn. „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi VI „Rozwój miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 jest przedsięwzięcie pn.„Utworzenie Centrum Informacji o Historii Miasta w zabytkowych, dolnych pomieszczeniach Ratusza na Rynku w Sandomierzu”, realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę (Decyzja nr 250/16 z dnia 14.06.2016 r.) jako zadanie inwestycyjne polegające na remoncie pomieszczeń parteru Ratusza w Sandomierzu na działce nr ewid. 1135/1 przy ul. Rynek 1.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611978-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sandomierz, Krajowy numer identyfikacyjny 83040992700000, ul. Plac Poniatowskiego  3, 27-600   Sandomierz, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 15 815 41 00, e-mail przetargi@um.sandomierz.pl, faks 15 815 41 01.
Adres strony internetowej (url): www.sandomierz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia w ramach Umowy nr RPSW.06.05.00-26-0008/16-00 o dofinansowanie Projektu RPSW.06.05.00-26-0008/16 pn. „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi VI „Rozwój miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 jest przedsięwzięcie pn.„Utworzenie Centrum Informacji o Historii Miasta w zabytkowych, dolnych pomieszczeniach Ratusza na Rynku w Sandomierzu”, realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę (Decyzja nr 250/16 z dnia 14.06.2016 r.) jako zadanie inwestycyjne polegające na remoncie pomieszczeń parteru Ratusza w Sandomierzu na działce nr ewid. 1135/1 przy ul. Rynek 1.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
Or.271.1.17.2018.JPA
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia w ramach Umowy nr RPSW.06.05.00-26-0008/16-00 o dofinansowanie Projektu RPSW.06.05.00-26-0008/16 pn. „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi VI „Rozwój miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 jest przedsięwzięcie pn.„Utworzenie Centrum Informacji o Historii Miasta w zabytkowych, dolnych pomieszczeniach Ratusza na Rynku w Sandomierzu”, realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę (Decyzja nr 250/16 z dnia 14.06.2016 r.) jako zadanie inwestycyjne polegające na remoncie pomieszczeń parteru Ratusza w Sandomierzu na działce nr ewid. 1135/1 przy ul. Rynek 1. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji inwestycji przewidzianej projektem budowlano – wykonawczym w zakresie wykonania remontu pomieszczeń parteru Ratusza w Sandomierzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania i odbioru robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót – stanowiąca rozdział II SIWZ. Zestawienie głównych robót budowlanych podane zostało w przedmiarze robót. Ww. zestawienie (poszczególne pozycje przedmiarowe) ma charakter jedynie pomocniczy przy wycenie wartości robót przez Wykonawcę. W ramach realizacji zadania polegającego na remoncie pomieszczeń Ratusza w Sandomierzu zakres robót obejmuje: 1. Roboty remontowo-budowlane w zakresie: - renowacji posadzek kamiennych i drewnianych, - renowacji ścian, - renowacji stropu drewnianego, - renowacji stolarki drewnianej okiennej i drzwiowej wraz z parapetami i podestami przypodłogowymi, - renowacji pieca kaflowego, - oczyszczenia i pomalowania kaloryferów żeliwnych, - remontu toalety wraz z pracami towarzyszącymi, montaż nowego wyposażenia toalety, - renowacji żyrandoli. 2. Prace konserwatorskie w zakresie: - renowacji niszy ceglanych, - renowacji portala drzwiowego z piaskowca. Uwaga: Prace konserwatorskie powinny być prowadzone przez uprawnionego konserwatora dzieł sztuki. 3. Roboty instalacyjne w zakresie: - instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd wtynkowych, - instalacji sygnalizacji pożaru, - instalacji sygnalizacji włamania, - instalacji monitoringu, - instalacji teleinformatycznej, - instalacji nagłośnienia, - instalacji sanitarnych. Wykonawca oświadcza, że uwzględnił i wycenił wszystkie elementy niezbędne do realizacji zadania inwestycyjnego. Dokumentacja projektowa w wersji elektronicznej (projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary) stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – rozdział II SIWZ. Wskazanym jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu na którym będzie realizowane zadanie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Przedmiot zamówienia opisany jest w rozdziale II SIWZ (dokumentacja techniczna) oraz w rozdziale III SIWZ (projekt umowy). Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm) osób wykonujących czynności: - roboty budowlane, w tym m.in. instalacyjne, murarskie oraz wykończeniowe, - roboty pomocnicze i porządkowe. (wymagania dot. zatrudnienia osób na umowę o pracę zawiera § 7 wzoru umowy). Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa: - Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. - Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. wykonanie prac w zakresie renowacji posadzek kamiennych i ścian, remoncie toalety. - Zgodnie z art. 36 b Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Stosownie do treści art. 36b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 upzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust 1 upzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. - Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie ewentualnego podwykonawstwa określają postanowienia projektu umowy – stanowiącego rozdział III SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45410000-4, 45442100-8, 45453100-8, 45422100-2, 45432113-9, 45262522-6, 45431000-7, 45332000-3, 45311100-1, 45311200-2, 45312100-8, 45312200-9, 45314320-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 448730.79
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Budownictwo Ogólne Remonty Władysław Symula
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Nowiny 130
Kod pocztowy: 37-455
Miejscowość: Radomyśl
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 601172.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 601172.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 672473.73
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30%
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 

powrót...
Brak załączników
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 14.11.2018
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 14.11.2018. Wygasa 28.11.2018. Odsłon 30893
Początek strony