„Rewaloryzacja Parku Miejskiego w Sandomierzu – etap II” (wygasły...)

Ogłoszenie nr 510207909-N-2020 z dnia 22-10-2020 r.
Gmina Sandomierz: „Rewaloryzacja Parku Miejskiego w Sandomierzu – etap II”

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane w ramach Umowy nr RPSW.06.05.00-26-0008/16-00 o dofinansowanie Projektu RPSW.06.05.00-26-0008/16 pn. „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi VI „Rozwój miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, przedsięwzięcie pn. „Rewaloryzacja Parku Miejskiego w Sandomierzu – etap II” realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę (Decyzja Nr 202/16 z dnia 18.05.2016 r.) jako zadanie inwestycyjne obejmujące budowę – odbudowę obiektu budowlanego w ramach zadania „Park Miejski w Sandomierzu – aktualizacja dokumentacji projektowej” na działce nr ewid. 434/2, 751/1, 454, Obręb 3 Sandomierz Lewobrzeżny.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 563191-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540147564-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sandomierz, Krajowy numer identyfikacyjny 83040992700000, ul. Plac Poniatowskiego  3, 27-600  Sandomierz, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 15 815 41 00, e-mail przetargi@um.sandomierz.pl, faks 15 815 41 01.
Adres strony internetowej (url): www.sandomierz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Rewaloryzacja Parku Miejskiego w Sandomierzu – etap II”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RZP.271.1.3.2020.JPA
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach Umowy nr RPSW.06.05.00-26-0008/16-00 o dofinansowanie Projektu RPSW.06.05.00-26-0008/16 pn. „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi VI „Rozwój miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, przedsięwzięcie pn. „Rewaloryzacja Parku Miejskiego w Sandomierzu – etap II” realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę (Decyzja Nr 202/16 z dnia 18.05.2016 r.) jako zadanie inwestycyjne obejmujące budowę – odbudowę obiektu budowlanego w ramach zadania „Park Miejski w Sandomierzu – aktualizacja dokumentacji projektowej” na działce nr ewid. 434/2, 751/1, 454, Obręb 3 Sandomierz Lewobrzeżny. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji jedynie części inwestycji przewidzianej projektem budowlanym. Część inwestycji objętą zamówieniem określa się jako: ,,Etap II’’ (wg załącznika graficznego stanowiącego – rozdział II SIWZ – dokumentacja techniczna). Etap I inwestycji obejmował : budowę fontanny, placu zabaw, ogrodzenie placu zabaw, placu głównego z płyt granitowych, dostawa i montaż kontenera sanitarnego, urządzeń sensorycznych, budowa przyłącza wodociągowego, kanalizacyjnego oraz energetycznego do fontanny i kontenera, likwidacja toalety, który został wykonany w 2018 r. i nie stanowi przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji zamówienia na podstawie niniejszej umowy do obowiązków Wykonawcy należy dowiązanie i dopasowanie wykonywanych robót do elementów i obiektów zrealizowanych w etapie I inwestycji. Aktualizacja dokumentacji budowlanej (w tym projekt budowlany/wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót ) opracowana została w pełnym zakresie, dla inwestycji w docelowym kształcie i na potrzeby niniejszego zamówienia powinna być wykorzystana jedynie w zakresie niezbędnym dla realizacji etapu II. Na potrzeby niniejszego zamówienia należy ją wykorzystać jedynie w niezbędnym zakresie, pozwalającym na realizację Etapu II zadania. Zestawienie głównych robót dla etapu II podane zostało w przedmiarze robót, w/w zestawienie (poszczególne pozycje przedmiarowe) ma charakter jedynie pomocniczy. Wykonawca oświadcza, że uwzględnił i wycenił wszystkie elementy niezbędne do realizacji etapu II zadania inwestycyjnego. Wykaz głównych robót budowlanych objętych zadaniem: 1. Prace rozbiórkowe istniejących chodników o nawierzchni z kostki betonowej oraz o nawierzchni bitumiczno-asfaltowej. 2. Roboty nawierzchniowe w zakresie wykonania ciągów pieszych oraz schodów z płyt chodnikowych betonowych, kostki betonowej oraz kostki granitowej. 3. Dostawa i montaż urządzeń małej architektury (ławki, kosze, leżaki, stojaki na rowery, ławy betonowe „Gwiazdy”). 4. Roboty instalacyjne w zakresie wykonania oświetlenia i monitoringu. 5. Zagospodarowanie terenu zielenią w zakresie nasadzenia drzew oraz założenia trawnika Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie usunięcie gniazd ptaków takich jak: kawki, wrony, kruki, gawrony, sroki itp., wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego wszelkich zgód, opinii lub decyzji na przeprowadzenie ww. prac. Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie nasadzeń na skarpie wzdłuż ul. Mickiewicza wraz z ułożeniem geowłókniny na powierzchni ok. 700 m2 po wcześniejszym ustaleniu kompozycji z Zamawiającym. Należy zastosować gatunki roślin zimozielonych, które charakteryzują się silnym i szybkim wzrostem (np. jałowiec płożący, trzmielina, barwinek pospolity, itp.). UWAGA !!! Zamawiający informuje, że nie należy wyceniać poniżej wymienionych robót: 1) Ścinania drzew (tj. poz. w przedmiarze: 99, 101, 103, 105, 107, 111, 112), które zostały już wykonane; 2) Nasadzenia krzewów, bylin, roślin cebulowych (tj. poz. w przedmiarze 116, 117, 118, 119, 120); 3) Instalacji nawadniającej. Aktualizacja dokumentacji budowlanej w wersji elektronicznej (projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary, załącznik graficzny) stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – rozdział II SIWZ. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania przetargowego stanowią integralną część SIWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się. Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. Równoważność materiałów: W sytuacji gdy w przedmiarze robót i STWiOR opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w przedmiarach robót i STWiOR pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały w ww. dokumentach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone ww. dokumentami. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przy zapisach o minimalnych wymaganiach parametrów jakościowych, należy rozumieć wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu w stosunku do określonych rozwiązań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: rozdział II SIWZ (dokumentacja techniczna) oraz rozdział III SIWZ (projekt umowy). Wskazanym jest, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu na którym będzie realizowane zadanie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. W ciągu 10 dni od zawarcia umowy Wykonawca przedłoży harmonogram rzeczowo- finansowy do zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: - roboty budowlane, w tym m.in. instalacyjne, elektryczne, brukarskie; - roboty pomocnicze i porządkowe. Szczegóły określone są w § 7 projektu umowy - rozdział III SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa: - Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. - Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj.: wykonanie robót związanych z ułożeniem nawierzchni oraz wbudowaniu warstw w konstrukcji chodników, alejek i ciągów pieszych na terenie inwestycji oraz schodów. - Zgodnie z art. 36 b Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Stosownie do treści art. 36b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 upzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust 1 upzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. - Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie ewentualnego podwykonawstwa określają postanowienia projektu umowy § 14 – stanowiącego rozdział III SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1

Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45112710-5, 45112711-2, 77341000-2, 45236000-0, 45111291-4, 45233200-1, 45233161-5, 71410000-5, 45316100-6, 45314310-7, 45311200-2, 45315700-5, 45315100-9, 32323500-8, 45311100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 3350686.81
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: PHU GAWLIK Paweł Gawlik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gospodarcza 24/2
Kod pocztowy: 32-600
Miejscowość: Oświęcim
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3287536.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3287536.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5259057.65
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 27%
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 

powrót...
Brak załączników
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 22.10.2020
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 22.10.2020. Wygasa 05.11.2020. Odsłon 30893
Początek strony