Reklamacja na nieprawidłowości w rejestrze wyborców lub w spisie wyborców

 

 Reklamacja na nieprawidłowości w rejestrze wyborców lub w spisie wyborców

 

Wymagane dokumenty:

Pisemna reklamacja na nieprawidłowości w rejestrze wyborców lub w spisie wyborców



Miejsce złożenia dokumentów:

Wydział Spraw Społevcznych i Zdrowia, Sandomierz Plac Poniatowskiego 3, I piętro, pok. 22-23 tel. (15) 8154 - 113



Opłaty:

Reklamacja nie podlega opłacie skarbowej.



Termin i sposób załatwienia:

 - 3 dni od daty wniesienia reklamacji na nieprawidłowości w rejestrze wyborców lub odmowy wpisa­nia do rejestru wyborców.

 - 2 dni od daty wniesienia reklamacji na nieprawidłowości w spisie wyborców.

Sprawa rozpatrywana jest w formie decyzji administracyjnej.



Podstawa prawna:

 

art. 20 § 4; art. 22 i art. 37 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy (Dz. U. Nr 21, poz. 112 ze zm.)



Tryb odwoławczy:

 

 

 

Inne informacje:

Reklamacja dotyczyć może pominięcia wyborcy w rejestrze lub spisie, wpisania do rejestru lub spisu osoby, która nie ma prawa wybierania, niewłaściwych danych osobowych wyborcy, objęcia rejestrem osoby, która nie zamieszkuje stale na obszarze gminy.
Reklamację w sprawie nieprawidłowości sporządzania spisu wnosi się w okresie udostępniania spisu do wglądu.

 

Informacja zatwierdzona przez Jacek Szkodziński dnia 26.02.2019 9:09
Opublikowana przez Jacek Szkodziński dnia 26.02.2019 9:09. Odsłon 1597, Wersja 9