Nadanie numeru ewidencyjnego PESEL

MIEJSCE  ZAŁATWIENIA  SPRAWY

 

Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Sandomierzu

Plac Poniatowskiego 3, pokój nr 22 (I piętro), tel. 015/832-22-28, 832-29-53, wew. 113, 142

 

Godziny pracy:

poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.00 - 15.00

wtorek: 8.00 - 16.00

 

Nadanie  numeru ewidencyjnego PESEL następuje po złożeniu następujących dokumentów:

§     dla cudzoziemców – wymagane dokumenty:

Ø     podanie z uzasadnieniem o nadanie numeru ewidencyjnego PESEL,

Ø     akt urodzenia – przetłumaczony przez tłumacza przysięgłego,

 

§     dla obywateli polskich – wymagane dokumenty:

Ø     podanie z uzasadnieniem o nadanie numeru ewidencyjnego PESEL,

Ø     akt urodzenia.

 

Czas załatwiania sprawy – w terminie 30 dni.

 

§     Nadanie numeru PESEL dla noworodka następuje w terminie 30 dni od daty sporządzenia aktu urodzenia.

 

Opracowała - Anna Krasoń

 

 

Informacja zatwierdzona przez Jacek Szkodziński dnia 07.07.2004 13:07
Opublikowana przez Jacek Szkodziński dnia 07.07.2004 13:07. Odsłon 2549, Wersja 1ikona drukuj
Wersja : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  z 25  
Początek strony