Wymagane dokumenty:
Pisemny wniosek osoby, której dane dotyczą ze
wskazaniem jakiego rodzaju dane zaświadczenie powinno uwzględnić i informacją
do jakiego celu jest ono potrzebne.
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miejski w Sandomierzu, Biuro Obsługi Interesanta, Pl. Poniatowskiego 3.
Opłaty:
Opłata skarbowa za zaświadczenie wynosi 17 zł. Powyższą opłatę wnosi się w kasie Banku Spółdzielczego mieszczącej się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 albo bezpośrednio na następujący rachunek bankowy:
27
9429 0004 2001 0000 1300 0006 Bank Spółdzielczy o/ Sandomierz
Zwolnione z opłaty są zaświadczenia wydawane na
podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej.
Termin i sposób załatwienia:
Termin załatwienia sprawy wynosi 7 dni od daty
wpływu podania.
Odmowa wydania zaświadczenia bądź odmowa wydania zaświadczenia o żądanej treści
następuje w drodze postanowienia.
Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 24 września 2010 roku o ewidencji
ludności (tj. Dz. U. z 2010 roku, Nr 217, poz. 1427 z późn. zm.,
- art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego
(tj. Dz. U. z 2013 roku, poz. 267 z późn. zm.),
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (tj. Dz. U. z 2014
roku, poz. 1628 z późn. zm).
Tryb odwoławczy:
Od postanowienia przysługuje stronie prawo
wniesienia odwołania do Wojewody Świętokrzyskiego w Kielcach za
pośrednictwem Burmistrza Miasta Sandomierza
w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Odwołanie składa się w Biurze Obsługi Interesanta.
Od odwołania nie pobiera się opłaty skarbowej.
Tel. kontaktowy: 15 644 01 42
Pliki do pobrania:
Wniosek o wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców [pobierz]