Informacja (wygasły...)

PGKiM sp. z o.o. w Sandomierzu informuje, że w wyniku przeprowadzonego przetargu nieograniczonego na „Zakup i dostawa 400 ton soli do zimowego utrzymania dróg”
wybrała jako najkorzystniejszą ofertę nr 1 - POLDIM Spółka Akcyjna 33-100 Tarnów ul. Kochanowskiego 37 A
Oferta w/w spółki w kryterium cena 100 % uzyskała maksymalną liczbę punktów tj. 500
i jako najkorzystniejsza została wybrana.

STRESZCZENIE I PORÓWNANIE ZŁOŻONYCH OFERT W KRYTERIUM CENA 100%:

Oferta nr.1 - POLDIM Spółka Akcyjna 33-100 Tarnów ul. Kochanowskiego 37 A

78 629,00
------------ x 100 x 100% x 5 = 500 pkt.
78 629,00


Oferta Nr 3 - Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne „GER-POL”
Spółka Jawna A. Będkowski, J. Będkowska 44-100 Gliwice ul. Toszecka 101

78 629,00
------------ x 100 x 100% x 5 = 489,74 pkt.
80 276,00

Oferta Nr 4 – Kopalnia Soli „KŁODAWA” spółka akcyjna ul. Al. 1000 – lecia 2
62-650 Kłodawa

78 629,00
------------ x 100 x 100% x 5 = 417,42 pkt.
94 184,00






Oferta Nr 5 – Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Budownictwa „TRASA”
Sp. z o.o. 21-500 Biała Podlaska ul. Żeromskiego

78 629,00
------------ x 100 x 100% x 5 =447,57 pkt.
87 840,00



Oferta nr.2- Spółdzielnia Usług Rolniczych Stare Babice ul. Wieruchowska 1 05-082 Stare Babice.
W/w Wykonawca na wezwanie Zamawiającego z dnia 24.10.2008 r. nie uzupełnił w wyznaczonym terminie t.j. do dnia 31.10.2008 r. do godziny 11.00. następujących dokumentów:
1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

2. Wykaz minimum 4 dostaw wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - z podaniem dat wykonania ich wartości i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
Wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Wykonawca nie dostarczył w/w dokumentów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
W związku z powyższym Wykonawca- Spółdzielnia Usług Rolniczych w Starych Babicach ul .Wieruchowska 1 05-082 Stare Babice zgodnie z Art.24.ust.2.p.3) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych zostaje wykluczony z postępowania.
Na podstawie Art.24 ust.4 cytowanej wyżej ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.


powrót...
Brak załączników
Informacja zatwierdzona przez Wojciech Przułucki dnia 03.11.2008
Opublikowana przez Wojciech Przułucki dnia 03.11.2008. Wygasa 24.11.2008. Odsłon 1597, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony