ZAWIADOMIENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego (wygasły...)

Burmistrz Miasta Sandomierza, działając w trybie art. 10 § 1 i art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku kodeksu postępowania administracyjnego (t. j. z 2000 roku Dz. U. Nr 98 poz. 1071 ze zm.)
z a w i a d a m i a że na wniosek Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp.z o.o. ul. Przemysłowa 12, 27 – 600 Sandomierz zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na modernizacji i przebudowie wewnętrznej stacji paliw.
Strony w terminie 21 dni od daty opublikowania mogą złożyć ewentualne wyjaśnienia, zażalenia i wnioski w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, ul. Rynek 2/3 w siedzibie Wydziału Nadzoru Komunalnego.

Podano do publicznej wiadomości:
• Umieszczono na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
• Umieszczono na stronie internetowej UM Sandomierz (BIP)

powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaZawiadomienie
Informacja zatwierdzona przez Oskar Żak dnia 26.08.2009
Opublikowana przez Oskar Żak dnia 26.08.2009. Wygasa 16.10.2009. Odsłon 11671
Początek strony