- Ochrona środowiska
- Informacje,postanowienia,decyzje
Zawiadomienie (wygasły...)
Burmistrz Miasta Sandomierz, działając w trybie art. 10§ 1 i art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku kodeksu postępowania administracyjnego / j. t. Dz. U. Nr 98 poz. 1071 z 2000 roku z późn. zm./ zawiadamia, Że na wniosek Gminy Miejskiej Sandomierz zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na Przebudowie infrastruktury technicznej Zespołu Staromiejskiego w Sandomierzu.Strony w terminie 7 – u dni od daty otrzymania mogą złożyć ewentualne wyjaśnienia, zażalenia i wnioski w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sandomierzu ul. Rynek 2/3 w Wydziale Nadzoru Komunalnego.
Otrzymują:
1. Gmina Sandomierz; Wydział Techniczno - Inwestycyjny,
2. Strony postępowania wg. spisu postępowania stron,
3. aa.
powrót...
Załączniki:
inf-nk-5-09-zaw.pdf
inf-nk-5-09-zaw.pdf
Informacja zatwierdzona przez Helena Podulka-Wierzbińska dnia 05.09.2008
Opublikowana przez Helena Podulka-Wierzbińska dnia 05.09.2008. Wygasa 26.09.2008. Odsłon 11671
Opublikowana przez Helena Podulka-Wierzbińska dnia 05.09.2008. Wygasa 26.09.2008. Odsłon 11671