Wniosek o wyrażenie zgody na wykorzystanie herbu Sandomierza



Wydawanie zezwoleń na używanie wizerunku herbu Sandomierza


Miejsce załatwienia sprawy:

Referat Kultury, Promocji, Sportu i Turystyki Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 1
tel. (15) 8154 - 133

Wymagane dokumenty:

  Wniosek na wydanie zezwolenia na używanie herbu Sandomierza, który winien zawierać:
-         dane wnioskodawcy,
-         dane dotyczące rodzaju prowadzonej działalności, w której miałby być używany herb,
-         cel i zakres używania herbu,
-         miejsce umieszczenia herbu, 

-          okres używania herbu.

                                                                               

[Pobierz wniosek]  

Sposób załatwienia sprawy:
Wniosek składa się w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego przy Placu Poniatowskiego 3 (parter).

Czas załatwienia:
Od daty wpływu zgłoszenia pisemnego – maksymalnie miesiąc.


Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. tekst jedn. Z 2016r. poz. 446 z późn. zm.)   
- Art.3 ust. 1 Ustawy z dnia 21 grudnia 1978 r. o odznakach i mundurach
(Dz. U .tekst jedn. z 2016r. poz. 38)

- §5 pkt 3 Statutu Miasta Sandomierza stanowiącego Załącznik nr 1 do Uchwały nr X/80/2011 Rady Miasta Sandomierza z dnia 26 sierpnia 2011 roku



Informacja zatwierdzona przez Dariusz Socha dnia 12.05.2017 0:00
Opublikowana przez Leszek Komenda dnia 29.11.2017 14:09. Odsłon 1310, Wersja 9ikona drukuj
Wersja : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 
Początek strony