Wydawanie zezwoleń na używanie wizerunku herbu Sandomierza
Miejsce załatwienia sprawy:
Referat Kultury, Promocji, Sportu i Turystyki Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 1
tel. (15) 644-01-33
Wymagane dokumenty:
Wniosek na wydanie zezwolenia na używanie herbu Sandomierza, który winien zawierać:
- dane wnioskodawcy,
- dane dotyczące rodzaju prowadzonej działalności, w której miałby być używany herb,
- cel i zakres używania herbu,
- miejsce umieszczenia herbu,
- okres używania herbu.
[Pobierz wniosek]
Sposób załatwienia sprawy:
Wniosek składa się w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego przy Placu Poniatowskiego 3 (parter).
Czas załatwienia:
Od daty wpływu zgłoszenia pisemnego – maksymalnie miesiąc.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. tekst jedn. Z 2016r. poz. 446 z późn. zm.)
- Art.3 ust. 1 Ustawy z dnia 21 grudnia 1978 r. o odznakach i mundurach
(Dz. U .tekst jedn. z 2016r. poz. 38)
- §5 pkt 3 Statutu Miasta Sandomierza stanowiącego Załącznik nr 1 do Uchwały nr X/80/2011 Rady Miasta Sandomierza z dnia 26 sierpnia 2011 roku