Konkurs na kierownika Zakładu Oczyszczania Ścieków w Sandomierzu (wygasły...)

BURMISTRZ MIASTA SANDOMIERZA
OGŁASZA KONKURS
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
KIEROWNIKA
ZAKŁADU OCZYSZCZANIA ŚCIEKÓW W SANDOMIERZU

Wymagania niezbędne:
-o bywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe techniczne
- minimum 2-letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w jednostkach, o których mowa w art. 1 ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych, lub w służbie cywilnej, lub w służbie zagranicznej, za wyjątkiem stanowisk obsługi, lub w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub na kierowniczych stanowiskach państwowych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

Wymagania dodatkowe:
- znajomość regulacji prawnych z zakresu: administracji samorządowej, gospodarki komunalnej, kodeksu postępowania administracyjnego, finansów publicznych, prawa pracy, przepisów o ochronie tajemnicy państwowej i służbowej, ochronie danych osobowych oraz przepisów regulujących techniczne i prawne aspekty funkcjonowania Zakładu Oczyszczania Ścieków,
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
- rzetelność, sumienność i odpowiedzialność,
- inicjatywa i umiejętność podejmowania szybkich decyzji.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kompleksowe zarządzanie zakładem budżetowym Gminy Sandomierz, w tym:
- zatrudnianie i zwalnianie pracowników Zakładu,
- nawiązanie, zmiana i rozwiązanie umów cywilnoprawnych
w zakresie udzielonego pełnomocnictwa Burmistrza Miasta,
- zapewnienie oczyszczania ścieków dopływających i dowożonych do oczyszczalni zgodnie z pozwoleniem wodno – prawnym,
- współpraca z organami i instytucjami kontrolnymi.

Warunki pracy i płacy:
- zatrudnienie na czas nieokreślony
- wynagrodzenie minimalne - 2.000,00 złotych

Wymagane dokumenty:
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy oraz opinię z ostatniego miejsca pracy,
- kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych uprawnień i umiejętności,
- pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych-Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm”.

Powyższe dokumenty należy złożyć lub przesłać pocztą w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia /decyduje data stempla pocztowego/ na adres:
Urząd Miejski Pl. Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz
z dopiskiem na kopercie:” KONKURS NA KIEROWNIKA”.

ZATWIERDZAM:
Burmistrz Sandomierza
JERZY BOROWSKI

Sandomierz, 9 listopada 2005 r.

powrót...
Informacja zatwierdzona przez Piotr Szyprowski dnia 09.11.2005
Opublikowana przez Piotr Szyprowski dnia 09.11.2005. Wygasa 24.11.2005. Odsłon 139893
Początek strony