Nabór na wolne stanowisko urzędnicze (wygasły...)

BURMISTRZ MIASTA SANDOMIERZA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTORA
W WYDZIALE EDUKACJI, KULTURY I SPORTU
Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Pl. Poniatowskiego 3

Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- ukończenie 18 roku życia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe,
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku inspektora,
- minimum 3-letni staż pracy.

Wymagania dodatkowe:
- znajomość języków wykorzystywanych do tworzenia stron internetowych (PHP, HTML);
- podstawowa znajomość obsługi systemów zarządzania treścią (CMS);
- umiejętność obsługi programów do tworzenia i obróbki grafiki wektorowej i bitmapowej (Corel Draw);
- znajomość technologii tworzenia animacji internetowych (FLASH);
- podstawowa znajomość zagadnień dotyczących baz danych;
- znajomość regulacji prawnych z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy o kulturze fizycznej;
- sumienność, zaangażowanie, dokładność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres;

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- techniczne przygotowywanie i nadzór nad stałą rozbudową
i aktualizacją oficjalnej strony internetowej miasta www.sandomierz.pl oraz gromadzenie danych i tworzenie zamieszczanych na niej materiałów;
- stałe wprowadzanie „aktualności” na stronie internetowej Sandomierza;
- sporządzanie dokumentacji fotograficznej ważnych wydarzeń,
spotkań i imprez odbywających się na terenie miasta
i zamiejscowych, związanych z jego promocją
- pomoc przy organizacji imprez kulturalnych, sportowych
i rekreacyjnych na terenie miasta
- poszukiwanie funduszy unijnych na realizację przedsięwzięć związanych z działalnością kulturalną i promocyjną miasta

Warunki pracy i płacy:
- początkowo zatrudnienie na czas określony, a dalej istnieje możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony,
- wynagrodzenie miesięczne ok. 3.000,00 zł brutto

Wymagane dokumenty:
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy /lub zaświadczenie o zatrudnieniu
w przypadku kontynuacji zatrudnienia/,
- kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia,
- zaświadczenie lekarskie o zdolności do wykonywania pracy na stanowisku inspektora,
- pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych i, że kandydat ubiegający się o zatrudnienie nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
- oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych
/Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm./

Metody selekcji kandydatów
- prezentacja kandydatów połączona ze sprawdzeniem znajomości przepisów prawnych.

Powyższe dokumenty należy złożyć lub przesłać pocztą w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia /decyduje data stempla pocztowego/ na adres:
Urząd Miejski 27-600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3
z dopiskiem na kopercie:
„KONKURS NA WOLNE STANOWISKO INSPEKTORA w Wydziale Edukacji, Kultury i Sportu”

O terminie przeprowadzenia prezentacji kandydaci będą informowani przez Wydział Organizacyjny tut. Urzędu.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http:/bip.um.sandomierz.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego Pl. Poniatowskiego 3.



ZATWIERDZAM:
BURMISTRZ SANDOMIERZA
Jerzy Borowski

Sandomierz, 22 września 2008 r.

powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaekis_20080922.pdf
Informacja zatwierdzona przez Piotr Szyprowski dnia 22.09.2008
Opublikowana przez Piotr Szyprowski dnia 22.09.2008. Wygasa 07.10.2008. Odsłon 139893
Początek strony