Nabór na wolne stanowiska pracy. (wygasły...)

Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- ukończony 21 rok życia,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni
praw publicznych,
- wykształcenie co najmniej średnie,
- niekaralność,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku strażnika straży miejskiej,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej.

Wymagania dodatkowe:
- znajomość regulacji prawnych z zakresu:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o strażach miejskich.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- wykonywanie zadań w zakresie ochrony porządku publicznego wynikających z ustaw i aktów prawa miejscowego.

Warunki pracy i płacy:
- zatrudnienie na czas określony nie dłuższy niż 12 miesięcy, w ramach którego odbywa się szkolenie podstawowe, a dalej istnieje możliwość zawarcia umowy na czas nie określony.
- płaca zasadnicza - 1.000,00 złotych brutto.

Wymagane dokumenty:
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, list
motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy,
- kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie
i ukończenie 21 roku życia,
- kopię książeczki wojskowej o uregulowanym stosunku do służby
wojskowej,
- zaświadczenie lekarskie,

- pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
i korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa,
- oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych-Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm”.

Metody selekcji kandydatów
- sprawdzian wiedzy,
- prezentacja, rozmowa kwalifikacyjna.

Powyższe dokumenty należy złożyć lub przesłać pocztą w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia /decyduje data stempla pocztowego/ na adres:
Urząd Miejski 27-600 Sandomierz, ul. Pl. Poniatowskiego
z dopiskiem na kopercie:
„ NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY”
O terminie przeprowadzenia testów i rozmów kwalifikacyjnych
kandydaci będą informowani przez Wydział Organizacyjny tut. Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej
/www.bip.sandomierz.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego pl. Poniatowskiego 3.


ZATWIERDZAM:
BURMISTRZ SANDOMIERZA
Jerzy Borowski


Sandomierz, 27 lutego 2006 r.

powrót...
Informacja zatwierdzona przez Helena Podulka-Wierzbińska dnia 28.02.2006
Opublikowana przez Helena Podulka-Wierzbińska dnia 28.02.2006. Wygasa 15.03.2006. Odsłon 139893
Wersja : 1 2 
Początek strony