Inwestycje - Rok 2012
WYDZIAŁ TECHNICZNO – INWESTYCYJNYul. Oleśnickiego 1 , Sandomierz,tel. 0/15 644-01-28 , fax 0/15 644-68-21Naczelnik Wydziału - mgr inż. Grzegorz Cież . 1. Do zadań Wydziału Techniczno – Inwestycyjnego należą sprawy: 1.1. W zakresie opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych w zakresie rzeczowym i finansowym:a) opracowanie i wdrożenie metody aktualizacji wieloletnich planów inwestycyjnych,b) współpraca ze służbami finansowymi w zakresie prognoz budżetu inwestycyjnego i remontowego,c) koordynacja czynności związanych z procedurą wprowadzania zadań inwestycyjnych i remontowych do budżetu miasta,d) monitoring realizacji budżetu inwestycyjnego i remontowego. 1.2. W zakresie inicjowania i koordynacji opracowania dokumentacji:a) wykonywanie czynności związanych z pracami przedprojektowymi i projektowymi, w tym w szczególności: - przygotowanie koncepcji projektowej, - uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy, - uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, -wnioskowanie do wydziału merytorycznego o pozyskanie terenów na cele budowlane, - zlecanie i pozyskanie dokumentacji projektowej, - pozyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. 1.3. W zakresie realizacji inwestycji i remontów (wymagających pozwolenia na budowę):a) przygotowywanie materiałów do specyfikacji zamówienia publicznego na roboty budowlano – montażowe, usługi i dostawy,b) nadzór autorski i administracyjny,c) współdziałanie w przygotowaniu dokumentacji technicznej dla realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych, w tym określanie zakresu i merytorycznej części dokumentacji,d) wykonywanie budżetu miasta w zakresie inwestycji i remontów, prowadzenie kartoteki nakładów inwestycyjnych i remontowych
w strukturze zadaniowej,e) odbiór zrealizowanych zleceń od wykonawcy,f) sprawowanie nadzoru w zakresie jakości wykonania i kosztów realizowanych inwestycji i remontów w mieście,g) kontrola merytoryczna faktur inwestycyjnych i remontowych,h) rozliczanie zadań inwestycyjnych wraz z przekazaniem środków trwałych dowodem OT do Wydziału Finansowego i wydziału odpowiedzialnego za środek trwały, i) egzekwowanie uprawnień z tytułu rękojmi za wady lub z tytułu udzielonej gwarancji,j) prowadzenie archiwum posiadanej dokumentacji. 1.4. W zakresie integracji europejskiej:a) inwentaryzacja istniejących możliwości pozyskiwania zewnętrznych (europejskich i pozaeuropejskich ) środków finansowych na realizację zadań miasta,b) stałe pozyskiwanie informacji na temat istniejących i powstających programów wspierających działania należące do kompetencji władz lokalnych,c) informowanie Burmistrza i odpowiednich Wydziałów Urzędu na temat możliwości składania wniosków o dofinansowanie z funduszy zewnętrznych,d) przygotowywanie projektów finansowanych z funduszy zewnętrznych,e) odbywanie spotkań z przedstawicielami instytucji finansujących projekty władz lokalnych,f) prowadzenie działalności szkoleniowej, doradczej i informacyjnej
w zakresie integracji europejskiej,g) prowadzenie działalności informacyjnej w zakresie projektów finansowanych ze środków zewnętrznych oraz współdziałanie ze środkami masowego przekazu,
h) organizowanie przedsięwzięć służących rozwojowi miasta.
Informacja zatwierdzona przez dnia 26.01.2012 10:01
Opublikowana przez Iwona Żwirek dnia 26.01.2012 10:01. Odsłon 2360, Wersja 1