Inwestycje - Rok 2012

WYDZIAŁ TECHNICZNO – INWESTYCYJNY

ul. Oleśnickiego  1 , Sandomierz,

tel. 0/15 644-01-28 , fax 0/15 644-68-21

Naczelnik Wydziału - mgr inż. Grzegorz Cież   

. 

1.   Do zadań Wydziału Techniczno – Inwestycyjnego należą sprawy:

 1.1.  W zakresie opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych w zakresie rzeczowym i finansowym:

a)     opracowanie i wdrożenie metody aktualizacji wieloletnich planów inwestycyjnych,

b)      współpraca ze służbami finansowymi w zakresie prognoz budżetu inwestycyjnego i remontowego,

c)      koordynacja czynności związanych z procedurą wprowadzania zadań inwestycyjnych i remontowych do budżetu miasta,

d)     monitoring realizacji budżetu inwestycyjnego i remontowego. 

1.2.      W zakresie inicjowania i koordynacji opracowania dokumentacji:

wykonywanie czynności związanych z pracami przedprojektowymi i projektowymi, w tym w szczególności:

- przygotowanie koncepcji projektowej,

- uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy,

- uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego,

-wnioskowanie do wydziału merytorycznego o pozyskanie terenów na cele budowlane,

 -zlecanie i pozyskanie dokumentacji projektowej,

- pozyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. 

1.3.         W zakresie realizacji inwestycji i remontów (wymagających pozwolenia na budowę):

 

.a)    przygotowywanie materiałów do specyfikacji zamówienia publicznego na roboty budowlano – montażowe, usługi i dostawy,

b)    nadzór autorski i administracyjny,

c)      współdziałanie w przygotowaniu dokumentacji technicznej dla realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych, w tym określanie zakresu i merytorycznej części dokumentacji,

d)    wykonywanie budżetu miasta w zakresie inwestycji i remontów, prowadzenie kartoteki nakładów inwestycyjnych i remontowych w strukturze zadaniowej,

e)     odbiór zrealizowanych zleceń od wykonawcy,

f)      sprawowanie nadzoru w zakresie jakości wykonania i kosztów realizowanych inwestycji i remontów w mieście,

g)      kontrola merytoryczna faktur inwestycyjnych i remontowych,

h)         rozliczanie zadań inwestycyjnych wraz z przekazaniem środków trwałych dowodem OT do Wydziału Finansowego i wydziału odpowiedzialnego za środek trwały,

i)          egzekwowanie uprawnień z tytułu rękojmi za wady lub z tytułu udzielonej gwarancji,j)         prowadzenie archiwum posiadanej dokumentacji. 

1.4.         W zakresie integracji europejskiej:

 

.a)     inwentaryzacja istniejących możliwości pozyskiwania zewnętrznych (europejskich i pozaeuropejskich ) środków finansowych na realizację zadań miasta,

b)     stałe pozyskiwanie informacji na temat istniejących i powstających programów wspierających działania należące do kompetencji władz lokalnych,

c)      informowanie Burmistrza i odpowiednich Wydziałów Urzędu na temat możliwości składania wniosków o dofinansowanie z funduszy zewnętrznych,

d)      przygotowywanie projektów finansowanych z funduszy zewnętrznych,

e)     odbywanie spotkań z przedstawicielami instytucji finansujących projekty władz lokalnych,

f)      prowadzenie działalności szkoleniowej, doradczej i informacyjnej w zakresie integracji europejskiej,

g)      prowadzenie działalności informacyjnej w zakresie projektów finansowanych ze środków zewnętrznych oraz współdziałanie ze środkami masowego przekazu,

h)     organizowanie przedsięwzięć służących rozwojowi miasta.

 

 
Informacja zatwierdzona przez dnia 26.01.2012 10:45
Opublikowana przez Iwona Żwirek dnia 26.01.2012 10:45. Odsłon 2360, Wersja 3ikona drukuj
Wersja : 1 2 3 4 5 6 
Początek strony