- INWESTYCJE W MIEŚCIE
- Inwestycje - Rok 2012
Inwestycje - Rok 2012
WYDZIAŁ TECHNICZNO – INWESTYCYJNY
ul. Oleśnickiego 1 , Sandomierz,
tel. 0/15 644-01-28 , fax 0/15 644-68-21
Naczelnik Wydziału - mgr inż. Grzegorz Cież
.1. Do zadań Wydziału Techniczno – Inwestycyjnego należą sprawy:
1.1. W zakresie opracowywanie rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych w zakresie rzeczowym i finansowym:
a) opracowanie i wdrożenie metody aktualizacji wieloletnich planów inwestycyjnych,
b) współpraca ze służbami finansowymi w zakresie prognoz budżetu inwestycyjnego i remontowego,
c) koordynacja czynności związanych z procedurą wprowadzania zadań inwestycyjnych i remontowych do budżetu miasta,
d) monitoring realizacji budżetu inwestycyjnego i remontowego.
1.2. W zakresie inicjowania i koordynacji opracowania dokumentacji:
wykonywanie czynności związanych z pracami przedprojektowymi i projektowymi, w tym w szczególności:
- przygotowanie koncepcji projektowej,
- uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy,
- uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego,
-wnioskowanie do wydziału merytorycznego o pozyskanie terenów na cele budowlane,
-zlecanie i pozyskanie dokumentacji projektowej,
- pozyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.
1.3. W zakresie realizacji inwestycji i remontów (wymagających pozwolenia na budowę):
.a) przygotowywanie materiałów do specyfikacji zamówienia publicznego na roboty budowlano – montażowe, usługi i dostawy,
b) nadzór autorski i administracyjny,
c) współdziałanie w przygotowaniu dokumentacji technicznej dla realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych, w tym określanie zakresu i merytorycznej części dokumentacji,
d) wykonywanie budżetu miasta w zakresie inwestycji i remontów, prowadzenie kartoteki nakładów inwestycyjnych i remontowych w strukturze zadaniowej,
e) odbiór zrealizowanych zleceń od wykonawcy,
f) sprawowanie nadzoru w zakresie jakości wykonania i kosztów realizowanych inwestycji i remontów w mieście,
g) kontrola merytoryczna faktur inwestycyjnych i remontowych,
h) rozliczanie zadań inwestycyjnych wraz z przekazaniem środków trwałych dowodem OT do Wydziału Finansowego i wydziału odpowiedzialnego za środek trwały,
i) egzekwowanie uprawnień z tytułu rękojmi za wady lub z tytułu udzielonej gwarancji,j) prowadzenie archiwum posiadanej dokumentacji.
1.4. W zakresie integracji europejskiej:
.a) inwentaryzacja istniejących możliwości pozyskiwania zewnętrznych (europejskich i pozaeuropejskich ) środków finansowych na realizację zadań miasta,
b) stałe pozyskiwanie informacji na temat istniejących i powstających programów wspierających działania należące do kompetencji władz lokalnych,
c) informowanie Burmistrza i odpowiednich Wydziałów Urzędu na temat możliwości składania wniosków o dofinansowanie z funduszy zewnętrznych,
d) przygotowywanie projektów finansowanych z funduszy zewnętrznych,
e) odbywanie spotkań z przedstawicielami instytucji finansujących projekty władz lokalnych,
f) prowadzenie działalności szkoleniowej, doradczej i informacyjnej w zakresie integracji europejskiej,
g) prowadzenie działalności informacyjnej w zakresie projektów finansowanych ze środków zewnętrznych oraz współdziałanie ze środkami masowego przekazu,
h) organizowanie przedsięwzięć służących rozwojowi miasta.